mites noi demin insideketjut

Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
aloin taas miettimään niitä ja nyt kiinnostaa että mitä kaikkia niitä oli ja missä kaikissa mahdollisesti olitte. ja ehkä oli jotain mihin ette koskaan päässy, kaikki katkeruudet vaan tiskiin heti <3 itehän olin yhessä ja se oli joku yks demittäjä per horoskooppimerkki aihe vapaa

(ja tietty oli ne kaikki roolipeliketjut vol 2958536 jotka täytti 4/5 paikkaa niistä kuumimmista keskusteluista vai kuinka monta siinä sivupalkissa mahtokaan olla)
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
Olin aika monessa :D; tv:n puolella varmaan kaikista eniten, suhteissa ainakin yhdessä ja sitten yks jossa kaikki oli samanavuonna syntyneet.
 

PastelliPrinssi

He/They + Neos
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
31
Reaktioarvo
48
En tiiä lasketaanko, mut muistan ne kaikki "etupylly kokemukset"/"pervot lapsuuden leikit" keskustelut joita luin ihan muna huurussa tyyliin 12–13-vuotiaana xD Taisin jonku kesun alottaa itekin, mut ei siitä kauheen suosittu ikinä tullu lol

Luin niitä aina ihan kikseissä, sen enempää ymmärtämättä kuin että teki höpöä lmao
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
En tiiä lasketaanko, mut muistan ne kaikki "etupylly kokemukset"/"pervot lapsuuden leikit" keskustelut joita luin ihan muna huurussa tyyliin 12–13-vuotiaana xD Taisin jonku kesun alottaa itekin, mut ei siitä kauheen suosittu ikinä tullu lol

Luin niitä aina ihan kikseissä, sen enempää ymmärtämättä kuin että teki höpöä lmao
Suoraan sanottuna sairaat setit.
 

PastelliPrinssi

He/They + Neos
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
31
Reaktioarvo
48
Suoraan sanottuna sairaat setit.
No olin itekin tosiaan ihan napero silloin, just oma seksuaalisuus vasta heräili niihin aikoihin (ja siitä tosiaan on noin yhdeksän vuotta aikaa, että en todellakaan ole enää sama ihminen kuin silloin esiteininä). Jättäisitkö mut jo rauhaan? En oo kuitenkaan tehnyt sulle mitään pahaa, niin annahan jo olla.
 
Ylös Pohja