Onko niitä muita Demin perintöä jatkaneita sivustoja vielä olemassa?

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Ainakaan se joku discord-linkki ei johda enää mihinkään.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei mittää hajua. Jos on nii veikkaisin että eivät oo ainaskaa mitenkää aktiivisia
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Discord ainakin on olemassa (joskin siellä on enää pari aktiivista käyttäjää, eli yleensä varsin hiljaista)
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
No eipä mulle ekana runkkausringistä tule ainakaan mieleen kehu... Ja sinne tuli eräitä trollaamaan/trolleja niin enpä ihmetelle olenkaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
No eipä mulle ekana runkkausringistä tule ainakaan mieleen kehu... Ja sinne tuli eräitä trollaamaan/trolleja niin enpä ihmetelle olenkaan.
Ottaen huomioon, että noilla tietty elämä koostuu vihaamisesta ja itkunsekaisesta runkkaamisesta, niin ottavat kehuna vastaan typeryyttään.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
No eipä mulle ekana runkkausringistä tule ainakaan mieleen kehu... Ja sinne tuli eräitä trollaamaan/trolleja niin enpä ihmetelle olenkaan.
Eipä tuo kommentti ollut mulle muuta kuin toteamus ryhmittymän olemuksesta. Jännä juttu että pitää puolustaa itseään tyhjänpäiväisen foorumikommentin takia.
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
No kiitosta vaan, näyttävästi itsekin olen sitten tyhjäpäinen kun käyn siellä. Ja eiks tää koko keskustelu vähän alkanut, siitä kun alettiin haukkua discordin jäseniä eikä varasijan käyttäjiä :smile: Mun mielestä on tyhmää haukkua ihmisiä oli sitten discordin tai varasijan käyttäjä. Mutta jätän tän omasta puolestani tähän.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
No kiitosta vaan, näyttävästi itsekin olen sitten tyhjäpäinen kun käyn siellä. Ja eiks tää koko keskustelu vähän alkanut, siitä kun alettiin haukkua discordin jäseniä eikä varasijan käyttäjiä :smile: Mun mielestä on tyhmää haukkua ihmisiä oli sitten discordin tai varasijan käyttäjä. Mutta jätän tän omasta puolestani tähän.
Ihan viattomasti kyllä kyselin...
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
No kiitosta vaan, näyttävästi itsekin olen sitten tyhjäpäinen kun käyn siellä. Ja eiks tää koko keskustelu vähän alkanut, siitä kun alettiin haukkua discordin jäseniä eikä varasijan käyttäjiä :smile: Mun mielestä on tyhmää haukkua ihmisiä oli sitten discordin tai varasijan käyttäjä. Mutta jätän tän omasta puolestani tähän.
En yksinkertaisesti tajua miten voi mennä tunteisiin joku runkkausrinkikommentti koska eihän se nyt ole edes millään tavalla luova tai henkilökohtainen heitto
 
Ylös Pohja