Muistanko sinut demistä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Sepä kiva, hyvä että selvensit, en oikein tiedä mitä muuta voin nyt sanoa tähän kun en tosiaan ole ollut demittäjänä kuin vuodesta 2018 ja henkilökohtaisesti en tunne kovin montaa demittäjää kunnolla enkä voi valita "puolta", koska ei ole kaikkia faktoja jne. nautin draamasta ja sen seuraamisesta mutta en halua itse joutua välikäteen. en ole hyvä ihminen
mutta en jaksa tosiaan käydä ladybugista keskustelua, koska olen hänelle jakanut hyvin paljon itsestäni ja pelkään "kostoa". mutta voin sanoa että tiesin hänen uusista nimimerkeistään (jotka teki vältelläkseen sinua) ja annoin jatkaa demissä pyörimistä, ehkä olin itsekin vähän manipuloitu tms ja häpeän nyt että en puuttunut mitenkään.
Häpeällistä.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Tottakai muistan sut olit ainakin jossain vaiheessa 12v ja poika emt muistan että säkin vitsailit elcosta mulle joskus ja skeletorin kanssa jtn ja ööm olit ihan kiva juu

XDDDDDS MITÄ en skeletorista nyt mitenkään erityisesti mytta elco osan sait oikein ja joo oli sillon XDDDD mut tsiisus miten muistat musta joka on vaa joku random demu noin paljo??
Ainii olitko se sinä jolla oli lukutoukka_05 tms kanssa juttua
älkää nyt mua vetäkö tähän mukaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja