Aihe vapaa Muistinpa tämän snapchat-keskustelun jonkun randomin kanssa :D

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Se oli joku 20-vuotias todennäköisesti miespuolinen henkilö (anteeksi että oletan sukupuolen vain ulkonäön perusteella).
Se siis lisäsi mut snapchatissa, ja olin silleen "no aivan sama, katotaan mikä sekopää siellä nyt on"

Keskustelu alko suht. normaalisti, mutta sitten se rupesi kysymään kuvaa musta. Noh, laitoin sitten kuvan lärvistäni, ja se vaan avasi kehujen hanat.
Sitten se kysy, oonko sinkku vai varattu. Huvikseen vastasin, että sinkku (totta tämä, seurustelu kun ei kiinnosta), ja tää äijä laittoi, ja lainaan suoraan, "Häh, miten noin kuuma voi olla sinkku"

Sitten tämä henkilö alkoi selittää sen... Kröhöm... sukupuolielimestä, ja miten se on "tosi iso". Tässä vaiheessa rupesi mulle riittämään, niin vaihdoin keskustelunaihetta musiikkiin (tietenkin). Ei näköjään miellyttänyt se, että ei päässyt selittämään kalustaan, tai mun musiikkimakuni, koska keskustelu loppui siihen, tai siihen, kun laitoin kissasta kuvan. Kuitenkin, ei ole hänestä kuulunut mitään sen jälkeen.

Tarinan opetus: Jos haluat jostain ei-toivotusta keskustelijasta eroon, lähetä kuva kissasta, joka nukkuu peittosi alla, jalkaasi vasten, tai ala puhua musiikista.
Että sellaista tuossa viime sunnuntaina.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mullakin tulee tollasia välillä. Ja tietty myös kyseenalaisia kuvia ja videoita. Mun suosikkivastaus niihin on että "onpas pieni" tms, yleensä ne lopettaa sitten xD
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Mullakin tulee tollasia välillä. Ja tietty myös kyseenalaisia kuvia ja videoita. Mun suosikkivastaus niihin on että "onpas pieni" tms, yleensä ne lopettaa sitten xD
Oh my XD Kunnon itsetunnon lytistys :D Ihan oikein semmoisille "herroille".
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Itelle ei onneks oo tullu kukaan snapissa tolleen :D Ja tollaseen kyseenalaiseen kuvaan sanoisin vaan että en nää mitään ku ei oo mikroskooppia.
 
Ylös Pohja