mul on kesäheila ⁉️

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
niin outoa mutta niin kivaa 🥺
tykkään niin paljon tästä tunteesta että ei tarvii kokonaan sitoutua yhteen henkilöön vaan kumpiki on ihan samal linjal ja pitämäs vaa hauskaa toistensa kanssa 😩 ei mua haittais jos tästä tulis jotain pitkäaikasempaakin mutta epäilen vahvasti enkä siihen oo pyrkimässäkään lol
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Hihii voidaan sitten täällä puhua keskenämme tunteiden outouksisra ja ihanuuksista
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oi ku ihanaa! Olishan se kyl aika kiva ajatus, et joskus seurustelis jonkun kaa, mut toisaalta en pystyis olla noin lyhyessä suhteessa, kun haluisin sitoutua enemmän, enkä varmaan pystyis rakentamaan kunnom luottamusta niin lyhyessä ajassa. :D
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Oi ku ihanaa! Olishan se kyl aika kiva ajatus, et joskus seurustelis jonkun kaa, mut toisaalta en pystyis olla noin lyhyessä suhteessa, kun haluisin sitoutua enemmän, enkä varmaan pystyis rakentamaan kunnom luottamusta niin lyhyessä ajassa. :D
joo siis vähän oon miettiny että varmasti tuun kiintyy liikaa ja rikkoo sydämeni mutta yritän nyt vaa elää hetkessä 🥺 mullekin on hankalaa luottaa ihmisiin mutta sen kanssa olo on tuntunu alusta asti vaan niin luontevalta :(( en oo ihan varma miten hän asiasta ajattelee mut ite oon näin kokenut tän :')
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
hahahhh 🤭🤭 onks sul millanen tilanne? 🥺
Siis ihastuin yhteen tyyppiin kun oltiin "töissä"(vapaaehtoishomma) yhdessä paikassa ja nukuin sen teltassa ja sit vaan on snäpätty montaviikkoa ja yks ilta pelattiin totuutta ja tehtävää ja kerrottiin toisillemme tunteemme.
Me nähään muutaman viikonpäästä mut se tässä on harmi et asutaan toisistamme aika kaukana
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Siis ihastuin yhteen tyyppiin kun oltiin "töissä"(vapaaehtoishomma) yhdessä paikassa ja nukuin sen teltassa ja sit vaan on snäpätty montaviikkoa ja yks ilta pelattiin totuutta ja tehtävää ja kerrottiin toisillemme tunteemme.
Me nähään muutaman viikonpäästä mut se tässä on harmi et asutaan toisistamme aika kaukana
awww vähänkö sulosta! 🥺 mut kyllä etäjuttukin voi toimia kunhan siihen kummatki panostaa!
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
noni joo kiinnyin liikaa ja lowkey rikoin mun sydämen, sattuu aika vitusti ::D ihanaa olla tyhmä.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
en tiiä miten pystyin valehtelee ittelleni näinkin pitkään et olisin fine lyhyen jutun kanssa, en selvästi pysty semmoseen XD
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja