Seurustelu Mulla- mulla on poikaystävä

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Eräs T...
Me ollaan oltu kavereita aikasemmin ja siis me ihan tässä vasta alettiin lähentyy ja noh, tähän päädyttiin :') En kehannu tänne mainostaa ku tosi hassuu ku joka jätkästä oma keskustelu xD
Ei pidä päästää sitten tänne lukemaan näitä keskustelujaXD
Mutta onnittelut!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Kerro lisää!
Oon seurannut sun keskusteluita täällä hiljaisuudessa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kerro lisää!
Oon seurannut sun keskusteluita täällä hiljaisuudessa.
Apua :'D Siis
Nää varmaan tiedät Senditin? Sen sovelluksen mihin voi laittaa anonyymisti viestejä ja sit niihin vastataan vaikka Snapchatissa
Nii mun ihastus oli kyselly tosi palijon mun ihastuksesta siellä (halusi tietää et kuka se on ja kyllä, tiesin et se oli se koska kirjotustyyli ja sit ku se oli välillä ainua joka oli nähäny mun vastauksen edelliseen xD) ja se sai sit aika palijon vinkkejä ja lopulta se yhteen sendittiin et "Tiiän" laitto ku olin toiselle ihimiselle vastannu et en voi kyllä sanua mittää vaikka se varmaan tietää jo et puhun siitä :')
Ja mää lopulta uskaltauduin kysymään siltä että oliko se nyt oikeasti se joka lähetti ne
Ja noh sitä kautta sit päädyttiin molemmat tunnustaa tunteemme :'D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mitäs teille nyt kuuluu? Miltä on suhde-elämä vaikuttanut?
Hyväähän tässä :P Ei tässä sillai mikkää oo muuttunu paitsi että nykyään se sanoo mulle tosi usein kaikkee söpöä. Haha
Me nähään maanantaina :3

Tosin mulla on yks juttu mikä vähä kaihertaa... Se et miten sanon mun vanhemmille D: Kun en mää voi olla sillee joo btw mulla on poikaystävä ja joo sori ette ees tienny et koko ihimine on olemassa mutta siis anyway
Plus kun se ei oo uskovainen niin... Etenkin mun äiti varmasti alakaa pittää jotaki luentoa mulle. Kyl mää veikkaan et ne ajan kaa hyväksyy sen mut mää vaan haluisin painaa jostaki napista ja hypätä sen hetken ku kerron yli xD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Hyväähän tässä :P Ei tässä sillai mikkää oo muuttunu paitsi että nykyään se sanoo mulle tosi usein kaikkee söpöä. Haha
Me nähään maanantaina :3

Tosin mulla on yks juttu mikä vähä kaihertaa... Se et miten sanon mun vanhemmille D: Kun en mää voi olla sillee joo btw mulla on poikaystävä ja joo sori ette ees tienny et koko ihimine on olemassa mutta siis anyway
Plus kun se ei oo uskovainen niin... Etenkin mun äiti varmasti alakaa pittää jotaki luentoa mulle. Kyl mää veikkaan et ne ajan kaa hyväksyy sen mut mää vaan haluisin painaa jostaki napista ja hypätä sen hetken ku kerron yli xD
Ehkä sen kanssa ei ole vielä kiire? Tutustutte eka toisiinne rauhassa:)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ehkä sen kanssa ei ole vielä kiire? Tutustutte eka toisiinne rauhassa:)
Joo sitä määkin mietin. Et ehkä jossakin vaiheessa tavallaan vihjaisen että ees tunnen sen mut en ala heti kertoo mittää erityisempää.
Mua vähä sillai ärsyttää ku tuntuu et kaikki kaverit on sillee et pittää se nyt niille kertua mahollisimman nopeeta mut ku en mää ossaa enkä kehtaa eikä oo ees tilasuuksia ikinä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Joo sitä määkin mietin. Et ehkä jossakin vaiheessa tavallaan vihjaisen että ees tunnen sen mut en ala heti kertoo mittää erityisempää.
Mua vähä sillai ärsyttää ku tuntuu et kaikki kaverit on sillee et pittää se nyt niille kertua mahollisimman nopeeta mut ku en mää ossaa enkä kehtaa eikä oo ees tilasuuksia ikinä
Joo, ei sillä oo kiire. Otat rauhassa etkä ota painetta siitä asiasta. Sitten kun tunnette toisenne paremmin, on helpompi esitellä toinen vanhemmille. Ja on se vanhemmillekin vakuuttavampaa jos ette oo ihan vasta tutustuneet
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Joo, ei sillä oo kiire. Otat rauhassa etkä ota painetta siitä asiasta. Sitten kun tunnette toisenne paremmin, on helpompi esitellä toinen vanhemmille. Ja on se vanhemmillekin vakuuttavampaa jos ette oo ihan vasta tutustuneet
Joo näin teen, kiitos :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sain kerrottuu mun vanhimmalle pikkusiskolle xD Sen reaktio oli vaa sillee "wautsiwau, nii arvelinki" 😂 (se siis tiesi et tunnen sen mut ei muuta)
 
Ylös Pohja