Harmi vaan ku yks idea sisältää kiroilua ja se ei varmaan olisi suotavaa täällä…Pitäisi!
Ei ainakaan lue säännöissä, että olisi kiellettyä!Harmi vaan ku yks idea sisältää kiroilua ja se ei varmaan olisi suotavaa täällä…
Täällä on lapsia.Ei ainakaan lue säännöissä, että olisi kiellettyä!
Ellei ole kirjoittamaton. Mutta kyllä se onnistuis silti. Mietin vielä muita vaihtoehtoja ennen kuin teen päätöksen.Ei ainakaan lue säännöissä, että olisi kiellettyä!
Ja lapset oppivat yleensä kiroilemaan viimeistään ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Ne ovat vain sanoja.Täällä on lapsia.
Mutta kuinka moni täällä on niin nuoria, ettei ne osais kiroilla tai tietäis yhtään kirosanaa?Täällä on lapsia.
Silti.Ja lapset oppivat yleensä kiroilemaan viimeistään ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Ne ovat vain sanoja.
Kaikki ei halua nähdä kirosanoja.Mutta kuinka moni täällä on niin nuoria, ettei ne osais kiroilla tai tietäis yhtään kirosanaa?
Sellaisten ei kannata olla internetissä ylipäänsä, voi tulla paha mieli.Kaikki ei halua nähdä kirosanoja.
En puhunu mielensä pahoittamisesta.Sellaisten ei kannata olla internetissä ylipäänsä, voi tulla paha mieli.
Olisiko "tunteisiin meneminen" tai "triggeröityminen" parempi ilmaisu?En puhunu mielensä pahoittamisesta.
Mieti aikuisena mitä kirjoitat netissä.Olisiko "tunteisiin meneminen" tai "triggeröityminen" parempi ilmaisu?
Joka tapauksessa, jos ei halua kirosanoja nähdä, ei kannata olla internetissä.
Kuin myös!Mieti aikuisena mitä kirjoitat netissä.
Sanoo "mies", joka ajattelee menee nettiin lapset mielessä..Mieti aikuisena mitä kirjoitat netissä.
Laiton syyte.Sanoo "mies", joka ajattelee menee nettiin lapset mielessä..
Sä oot mua vanhempi joten käytäydy sen mukaisesti.Kuin myös!
Niinhän minä koko ajan teenkin, tässähän vain keskustellaan.Sä oot mua vanhempi joten käytäydy sen mukaisesti.
Mitä hän tarkoitti tällä?Laiton syyte.
En oikeasti tiedä.Mitä vittua täällä tapahtuu?
Sovitaan näin.Niinhän minä koko ajan teenkin, tässähän vain keskustellaan.
En käsitä vieläkään et miten tää nyt jo näinMitä vittua täällä tapahtuu?
Mitä siinä mahtaa lukea?Mitä hän tarkoitti tällä?
Onpa rahvaanomaista kielenkäyttöä. täällä keskustellaan se on keskustelufoorumin idea.Mitä vittua täällä tapahtuu?
On varmaan todella ylevä olo kun et tarvitse rahvaanomaista kieltä yksinkertaiseksi tavaksi ilmaista voimakasta hämmentyneisyyttäOnpa rahvaanomaista kielenkäyttöä. täällä keskustellaan se on keskustelufoorumin idea.
Herkullista ironiaa!Onpa rahvaanomaista kielenkäyttöä. täällä keskustellaan se on keskustelufoorumin idea.
Teen rikosilmoituksen en nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen.Herkullista ironiaa!