Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
Totesi et kyl mul on selkeesti asiat sen verran paskasti että parempi ku suoraan sinne :'D
nonni... kuukauden päästä sähköhoitoon! 😁Totesi et kyl mul on selkeesti asiat sen verran paskasti että parempi ku suoraan sinne :'D
No ei ehkä ihan xDnonni... kuukauden päästä sähköhoitoon! 😁
No höh hehkutan hyvinvointialueet jis tuollaista tekevät!!1!Itsehän menin jonoon ja ponnahdin heti pois koska hyvinvointialueet pisti kaiken ihan sekaisin. Nyt olen aikalailla ilman mitään, saas nähdä näenkö edes lääkäriä enää vaikka lupasi. :D Varaudu siihen että susta tehdään flipperin pallo.
Joo oon tässä huomannu:')No mut hyvä et pääset avun piiriin.
Varo vaan, kaikki mitä sanot kirjataan ylös niin että sitä kuulostaa paljon pahemmalta ku mitä oikeesti kokee olevansa:D
Joo xdJoo oon tässä huomannu:')
Joo :') Oon itekki vähä epävarma just ton takia mut toisaalta ysiluokan aikana kävin kans psykiatrisella sairaanhoitajalla ku mun henk. kohtanen sossu hommasi sen mulle ja se oli kuiteski ihan hyvä tyyppi joten... Ehkä uskallan ainaski yrittääItsehän menin jonoon ja ponnahdin heti pois koska hyvinvointialueet pisti kaiken ihan sekaisin. Nyt olen aikalailla ilman mitään, saas nähdä näenkö edes lääkäriä enää vaikka lupasi. :D Varaudu siihen että susta tehdään flipperin pallo.
Tää on niin totta oli tilanne tai paikka mikä tahansa. Minuakin ollaan hulluksi luultu yhdellä foorumilla jolla olen joskus kirjoitellut. Käsketty ottamaan lääkkeitäkin yms. vaikka minulla ei ole mitään lääkitystä enkä tarvitse.Varo vaan, kaikki mitä sanot kirjataan ylös niin että sitä kuulostaa paljon pahemmalta ku mitä oikeesti kokee olevansa:D
Joo toi mahtaa olla ollu aika perseestä :')Tää on niin totta oli tilanne tai paikka mikä tahansa. Minuakin ollaan hulluksi luultu yhdellä foorumilla jolla olen joskus kirjoitellut. Käsketty ottamaan lääkkeitäkin yms. vaikka minulla ei ole mitään lääkitystä enkä tarvitse.
(Enkä nyt sitten tarkoittanut että kukaan täällä olisi hullu tai lääkkeissä olisi mitään pahaa jos niitä tarvitsee. Tuli vaan mieleen tämmöinen.)
Se on aina mielenkiintoista ja hauskaa lukea niiden tulkintoja siitä mitä oot vastaillut. Olenko letko vaikuttanut tänään "huolitellulta" vai "alakuloiselta" taiko kenties "väsyneeltä":DSaa nähä sit mitä ne musta sinne kirjottaa
Se viimevuotinen psyk. sairaanhoitaja varmaan on laittanu jokaisella kerralla musta jotain et "epävarma", "pelokas", "ahdistunut" tai jotaki pahempia termejä xDD Mitkä sinänsä pittää paikkaansa ku en uskaltanut avautua kunnolla koska luottamusongelmat mut veikkaan et se vaikutti ulospäin pahemmalta ku oli xDSe on aina mielenkiintoista ja hauskaa lukea niiden tulkintoja siitä mitä oot vastaillut. Olenko letko vaikuttanut tänään "huolitellulta" vai "alakuloiselta" taiko kenties "väsyneeltä":D
No mut ehkä parempi vaan noin päin. Koomistahan se kyllä vähän on välillä:DSe viimevuotinen psyk. sairaanhoitaja varmaan on laittanu jokaisella kerralla musta jotain et "epävarma", "pelokas", "ahdistunut" tai jotaki pahempia termejä xDD Mitkä sinänsä pittää paikkaansa ku en uskaltanut avautua kunnolla koska luottamusongelmat mut veikkaan et se vaikutti ulospäin pahemmalta ku oli xD
No joo :DNo mut ehkä parempi vaan noin päin. Koomistahan se kyllä vähän on välillä:D
Ja kaikkea mitä sanot voidaan ja aiotaan käyttää myöhemmin sua vastaan.No mut hyvä et pääset avun piiriin.
Varo vaan, kaikki mitä sanot kirjataan ylös niin että sitä kuulostaa paljon pahemmalta ku mitä oikeesti kokee olevansa:D
Luin omia hoito papereita niin mua kuvailtiin "asialliseksi, muut huomioon ottavaksi, empaattiseksi, läheisyydenkipeäksi". Erityismaininta mm. siitä miten katkolla pyysin ohjaajia rapsuttelemaan päästä kun makasin sohvalla, olin vissiin aika läheisyyden kaipuinen ja kiinni ihmisissä. Myös sotkuisuus mainittu ja keskittymisongelmat sekä pakkomielteet.Se viimevuotinen psyk. sairaanhoitaja varmaan on laittanu jokaisella kerralla musta jotain et "epävarma", "pelokas", "ahdistunut" tai jotaki pahempia termejä xDD Mitkä sinänsä pittää paikkaansa ku en uskaltanut avautua kunnolla koska luottamusongelmat mut veikkaan et se vaikutti ulospäin pahemmalta ku oli xD
Tämä:DJa kaikkea mitä sanot voidaan ja aiotaan käyttää myöhemmin sua vastaan.
Mä taas oon ollut "asiallinen", "huoliteltu", "vakava kasvoinen", "paljon käsiään katselee" ja "ei juuri ota katsekontaktia/katsekontaktia ajoittain lyhyesti ottaa" :DLuin omia hoito papereita niin mua kuvailtiin "asialliseksi, muut huomioon ottavaksi, empaattiseksi, läheisyydenkipeäksi". Erityismaininta mm. siitä miten katkolla pyysin ohjaajia rapsuttelemaan päästä kun makasin sohvalla, olin vissiin aika läheisyyden kaipuinen ja kiinni ihmisissä. Myös sotkuisuus mainittu ja keskittymisongelmat sekä pakkomielteet.
Paperilla kaikki kuulostaa aina pahemmalta mitä on, tai ainakin yleensä :D