Mielenterveys Mulla oli tänään terkkariaika ja se laitto mut jonottamaan psykiatriselle sairaanhoitajalle

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Totesi et kyl mul on selkeesti asiat sen verran paskasti että parempi ku suoraan sinne :'D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No mut hyvä et pääset avun piiriin.
Varo vaan, kaikki mitä sanot kirjataan ylös niin että sitä kuulostaa paljon pahemmalta ku mitä oikeesti kokee olevansa:D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Itsehän menin jonoon ja ponnahdin heti pois koska hyvinvointialueet pisti kaiken ihan sekaisin. Nyt olen aikalailla ilman mitään, saas nähdä näenkö edes lääkäriä enää vaikka lupasi. :D Varaudu siihen että susta tehdään flipperin pallo.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Itsehän menin jonoon ja ponnahdin heti pois koska hyvinvointialueet pisti kaiken ihan sekaisin. Nyt olen aikalailla ilman mitään, saas nähdä näenkö edes lääkäriä enää vaikka lupasi. :D Varaudu siihen että susta tehdään flipperin pallo.
No höh hehkutan hyvinvointialueet jis tuollaista tekevät!!1!

No ei vaan joo mulla kävi onneksi tuuri kun just siinä vuoden vaihteessa oli muutenkin tarkoitus päästä eri ihmisille ja eri paikkaan niin ei ainakaan sen takia mennyt sekaisin xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Itsehän menin jonoon ja ponnahdin heti pois koska hyvinvointialueet pisti kaiken ihan sekaisin. Nyt olen aikalailla ilman mitään, saas nähdä näenkö edes lääkäriä enää vaikka lupasi. :D Varaudu siihen että susta tehdään flipperin pallo.
Joo :') Oon itekki vähä epävarma just ton takia mut toisaalta ysiluokan aikana kävin kans psykiatrisella sairaanhoitajalla ku mun henk. kohtanen sossu hommasi sen mulle ja se oli kuiteski ihan hyvä tyyppi joten... Ehkä uskallan ainaski yrittää
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Varo vaan, kaikki mitä sanot kirjataan ylös niin että sitä kuulostaa paljon pahemmalta ku mitä oikeesti kokee olevansa:D
Tää on niin totta oli tilanne tai paikka mikä tahansa. Minuakin ollaan hulluksi luultu yhdellä foorumilla jolla olen joskus kirjoitellut. Käsketty ottamaan lääkkeitäkin yms. vaikka minulla ei ole mitään lääkitystä enkä tarvitse.

(Enkä nyt sitten tarkoittanut että kukaan täällä olisi hullu tai lääkkeissä olisi mitään pahaa jos niitä tarvitsee. Tuli vaan mieleen tämmöinen.)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tuli muuten mieleen et mun ihastuksen reaktio tähän ku kerroin sille oli et "Jes! Vihdoinkin" :'3 Oli aidosti ilonen mun puolesta hahaha <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tää on niin totta oli tilanne tai paikka mikä tahansa. Minuakin ollaan hulluksi luultu yhdellä foorumilla jolla olen joskus kirjoitellut. Käsketty ottamaan lääkkeitäkin yms. vaikka minulla ei ole mitään lääkitystä enkä tarvitse.

(Enkä nyt sitten tarkoittanut että kukaan täällä olisi hullu tai lääkkeissä olisi mitään pahaa jos niitä tarvitsee. Tuli vaan mieleen tämmöinen.)
Joo toi mahtaa olla ollu aika perseestä :')
Mut jep kirjotettuna ne kuulostaa palijon pahemmalta kuten jo sanottiinkin :'D Saa nähä sit mitä ne musta sinne kirjottaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Se on aina mielenkiintoista ja hauskaa lukea niiden tulkintoja siitä mitä oot vastaillut. Olenko letko vaikuttanut tänään "huolitellulta" vai "alakuloiselta" taiko kenties "väsyneeltä":D
Se viimevuotinen psyk. sairaanhoitaja varmaan on laittanu jokaisella kerralla musta jotain et "epävarma", "pelokas", "ahdistunut" tai jotaki pahempia termejä xDD Mitkä sinänsä pittää paikkaansa ku en uskaltanut avautua kunnolla koska luottamusongelmat mut veikkaan et se vaikutti ulospäin pahemmalta ku oli xD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Se viimevuotinen psyk. sairaanhoitaja varmaan on laittanu jokaisella kerralla musta jotain et "epävarma", "pelokas", "ahdistunut" tai jotaki pahempia termejä xDD Mitkä sinänsä pittää paikkaansa ku en uskaltanut avautua kunnolla koska luottamusongelmat mut veikkaan et se vaikutti ulospäin pahemmalta ku oli xD
No mut ehkä parempi vaan noin päin. Koomistahan se kyllä vähän on välillä:D
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Se viimevuotinen psyk. sairaanhoitaja varmaan on laittanu jokaisella kerralla musta jotain et "epävarma", "pelokas", "ahdistunut" tai jotaki pahempia termejä xDD Mitkä sinänsä pittää paikkaansa ku en uskaltanut avautua kunnolla koska luottamusongelmat mut veikkaan et se vaikutti ulospäin pahemmalta ku oli xD
Luin omia hoito papereita niin mua kuvailtiin "asialliseksi, muut huomioon ottavaksi, empaattiseksi, läheisyydenkipeäksi". Erityismaininta mm. siitä miten katkolla pyysin ohjaajia rapsuttelemaan päästä kun makasin sohvalla, olin vissiin aika läheisyyden kaipuinen ja kiinni ihmisissä. Myös sotkuisuus mainittu ja keskittymisongelmat sekä pakkomielteet.

Paperilla kaikki kuulostaa aina pahemmalta mitä on, tai ainakin yleensä :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ja kaikkea mitä sanot voidaan ja aiotaan käyttää myöhemmin sua vastaan.
Tämä:D
Luin omia hoito papereita niin mua kuvailtiin "asialliseksi, muut huomioon ottavaksi, empaattiseksi, läheisyydenkipeäksi". Erityismaininta mm. siitä miten katkolla pyysin ohjaajia rapsuttelemaan päästä kun makasin sohvalla, olin vissiin aika läheisyyden kaipuinen ja kiinni ihmisissä. Myös sotkuisuus mainittu ja keskittymisongelmat sekä pakkomielteet.

Paperilla kaikki kuulostaa aina pahemmalta mitä on, tai ainakin yleensä :D
Mä taas oon ollut "asiallinen", "huoliteltu", "vakava kasvoinen", "paljon käsiään katselee" ja "ei juuri ota katsekontaktia/katsekontaktia ajoittain lyhyesti ottaa" :D
 
Ylös Pohja