Opiskelu Mulla on ihan hirveä kriisi taidealojen suhteen ihan yhtäkkiä

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Olen siis haaveillut äärettömän pitkään muusikon urasta. Ja ois mahdollisuus mennä vuoden kestävälle kansanopisto linjalle, jossa ei haittaa vaikka pohja musiikissa on heikko. Ja minulla todellakin on vaatimaton pohja musiikin kanssa.
Minulla on se probleema, että jos pääsen ja päätän mennä kuvataidetta opiskelemaan, niin silloin muutama vuosi elämästä on musiikin treenaamiselta pois, koska opiskelu vie kaiken ajan. Koen, että minun täytyisi opiskella musiikkia ihan hirveästi kokopäiväisesti ja just tuo kansanopistokurssi ois niin hyvä ja minulle on jäänyt oikein hyvä kuva kansanopistojen valmentavilta linjoilta tämän vuoden jälkeen kuvislinjalla. Olen jopa harkinnut vaihtavani kesken tämän kuvislinjan jollekin musiikkilinjalle eri kansanopistoon mut ei ole ollut mahdollisuutta enää.
Kuvataide ei ole ollut minulle koskaan edes haaveammatti eikä merkannut elämässäni yhtä paljon kuin musiikki. Kuvis on vain vahvuus, jonka parissa olen halunnut kehittyä ja olen kehittynyt ja sen vuoksi olen hakeutunut taidealoille. Niin ristiriitaista, että näenkö itseni kuvataiteilijan ammatissa vai en. Ja olen sitä mieltä, että nyt viimeistään on aloitettava musiikin treenaaminen ja tuntuu että joskus 10 vuoden päästä ois liian myöhäistä.
Euroviisut vain vahvisti haavettani :DDD
 
Ylös Pohja