Mun iskä on ihan randomi

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,502
Tuli vaa eilen yhtäkkiä mun huoneeseen ku katoin YouTubea ja vaa tuijotteli hetken ympärilleen ja ku kysyin et mitä se ettii nii se vaa kävi varastaa mun sipsipussista sipsejä 😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,502
Ehkä se vaan haluu viettää aikaa sun kanssa
Varmaan
Se on viime aikoina (ja meinaan siis ihan viimesenä parina kuukautena) muuttanu käytöstään tosi palijon
Esim välillä se saattaa iha randomisti vaa tulla halaamaan mua vaikka joskus ennen se ei melekee ikinä niin teheny
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Varmaan
Se on viime aikoina (ja meinaan siis ihan viimesenä parina kuukautena) muuttanu käytöstään tosi palijon
Esim välillä se saattaa iha randomisti vaa tulla halaamaan mua vaikka joskus ennen se ei melekee ikinä niin teheny
Aika hienoa mun mielestä jos on kerran todennut että alanpa nyt parantamaan välejä lapseeni. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,502
Aika hienoa mun mielestä jos on kerran todennut että alanpa nyt parantamaan välejä lapseeni. :D
Lol apua mää luin sun kommentin väärin et "aika hienoa mun mielestä jos OLEN" ja mietin vaa et hetkone mitäs xDD

Mutta siis jep, onhan tää menny selkeesti parempaan suuntaan varsinki ku se on ite alkanut hyväksyy sen et se tarvii apua. Se oli yhdessä vaiheessa käyny jossaki tyylii terapiassa missä käsiteltiin postraumaattista häiriötä (tai mikä se nyt onkaan) koska sehän johtuu lapsuuden kokemuksista ja iskällä ei mikkää paras lapsuus ole ollu ja sillä on joskus aiemmin tyyliin vuosi tai kaksi sitten todettu myös keskivaikea masennus ja sillä on ollu paha työuupumus monta vuotta (apua sille ei aiemmin olla saatu koska se ite ei hyväksyny olevansa avun tarpeessa ja syytti meitä vaa vainoharhasuudesta)
 
Ylös Pohja