Aihe vapaa Mun lapselle tulee ensimmäinen hammas

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Muistan ton, se oli ihan hirveetä aikaa🫣😭 Tuli itselleen jo paha mieli siitä kun toinen joutuu kärsimään😢
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tiedän ton tunteen :') Mun pikkusisaruksilla toi on ollu välillä ihan samanlaista. Ei järki sitä huutoa ja itkua jopa keskellä yötä D':
Tällä hetkellä tosin nuorin on ihan niinku mitään ei tapahtuis vaikka toki sen huomaa että tuntuu ärsyttävältä ku se aina vauvan maissinaksuja mussuttaa nii aggressiivisesti xD
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Tiedän ton tunteen :') Mun pikkusisaruksilla toi on ollu välillä ihan samanlaista. Ei järki sitä huutoa ja itkua jopa keskellä yötä D':
Tällä hetkellä tosin nuorin on ihan niinku mitään ei tapahtuis vaikka toki sen huomaa että tuntuu ärsyttävältä ku se aina vauvan maissinaksuja mussuttaa nii aggressiivisesti xD
Mä en muistanut tällaista vaikka mulla on monta nuorempaa sisarusta ja osa isolla ikäerolla :(
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Tiedän ton tunteen :') Mun pikkusisaruksilla toi on ollu välillä ihan samanlaista. Ei järki sitä huutoa ja itkua jopa keskellä yötä D':
Tällä hetkellä tosin nuorin on ihan niinku mitään ei tapahtuis vaikka toki sen huomaa että tuntuu ärsyttävältä ku se aina vauvan maissinaksuja mussuttaa nii aggressiivisesti xD
pupupuskassa tykkää syödä niitä maissinaksuja, nehän ovat maukkainta herkkua!
 
Ylös Pohja