Tahman peitossa koko muksu kun panadolit valuuJoo ja yritäpä sinne sekaan laittaa panadolia.
Mä en muistanut tällaista vaikka mulla on monta nuorempaa sisarusta ja osa isolla ikäerolla :(Tiedän ton tunteen :') Mun pikkusisaruksilla toi on ollu välillä ihan samanlaista. Ei järki sitä huutoa ja itkua jopa keskellä yötä D':
Tällä hetkellä tosin nuorin on ihan niinku mitään ei tapahtuis vaikka toki sen huomaa että tuntuu ärsyttävältä ku se aina vauvan maissinaksuja mussuttaa nii aggressiivisesti xD
No varmaan oot selevinny helpolla :D Vauvat on erilaisiaMä en muistanut tällaista vaikka mulla on monta nuorempaa sisarusta ja osa isolla ikäerolla :(
Vauvat on myös heikkoja.No varmaan oot selevinny helpolla :D Vauvat on erilaisia
No onneksi! Pärjäät varmasti hyvin <3Joo niinhän ne on. Onneks oma vauva on muuten "helppo".
Ihmettelisin jos eivät olisiVauvat on myös heikkoja.
Niillä on itsetuhonappi keskellä päätä syntyessäänVauvat on myös heikkoja.
Huutista heicoille..Ihmettelisin jos eivät olisi
Rynkkäjynks?Niillä on itsetuhonappi keskellä päätä syntyessään
pupupuskassa tykkää syödä niitä maissinaksuja, nehän ovat maukkainta herkkua!Tiedän ton tunteen :') Mun pikkusisaruksilla toi on ollu välillä ihan samanlaista. Ei järki sitä huutoa ja itkua jopa keskellä yötä D':
Tällä hetkellä tosin nuorin on ihan niinku mitään ei tapahtuis vaikka toki sen huomaa että tuntuu ärsyttävältä ku se aina vauvan maissinaksuja mussuttaa nii aggressiivisesti xD
Pakko sanua että oon samaa mieltä, napsin niitä välillä välipalaksi itsekin xDpupupuskassa tykkää syödä niitä maissinaksuja, nehän ovat maukkainta herkkua!