Mielenterveys Mun on ihan mahotonta olla itteni kanssa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,975
Reaktioarvo
2,897
Itken. Kuolen. Oksettaa. Siis oikeesti tunnen fyysistä pahoinvointia. En kestä tätä. En kestä mitään. En kestä olla. On selvää että luultavasti en voi pyöritellä näitä ajatuksia enää omassa päässäni. Jos mua ahistaa näin paljon niin mun on pakko puhua ammattilaiselle. Olispa vaan helppoa pukee nää sanoiks. Must sitä paitsi tuntuu että en ansaitse apua koska teen vaan ite asiasta ongelman ja mun on turha puhua ammattilaiselle koska mul ei oikeesti oo ongelmaa vaan teen ite itelleni ongelmia. Mut totta kai se on oikeesti jonkin sortin ongelma jos kerran mä oon näin ahdistunu. Enkä mä osaa edes määritellä tarkasti mistä se ahistus johtuu. Kaikki mitä tiedän on että mulla on ihan kamala olo, ja must tuntuu toisaalta et oon ite aiheuttanu itelleni sen kamalan olon

Oon kyllä todennäköisesti saamassa apua, mutta jos se on etäyhteydellä niin en tuu osaamaan puhumista. Siinä vaiheessa meen lukkoon enkä saa tunteita kunnolla selitettyä.

Vittu mää kuolen. Sitä paitsi miks mun pitää herätä aina keskellä yötä voi vittu, en pysty edes nukkumaan tarpeeks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,975
Reaktioarvo
2,897
En oikeasti ymmärrä miten kukaan voi olla näin idiootti, että ahdistuu ihan kaikesta. Pienetkin asiat aiheuttaa pakko-oireita ja at this point en tiiä oonko edes olemassa ja haluanko edes olla.
 
Ylös Pohja