Opiskelu Mun psykan essee on lähes valmis ♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪⁠

Opiskelu ja itseopiskelu

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Toivottavasti mun ope ei tyrmää sitä täysin xD
Toki välipalautuksessa en saanut mittää muuta palautetta kuin vain että poista kysymykset ja koita tiivistää tekstiä :'D Joten uskoisin et mennee ihan hyvin.
Toisaalta oon ihan hermostuksissani sit tiistain kokeesta ku siinäki tullee olemaan essee...
Pelottaa :')
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oot sen verran taitava kirjottaja että eiköhän se hyvin mene!
Kiitoksia :'3 Sain sen esseen palautettua tässä joku aika sitte (vaikka olikin taas aivan kauhiaa säätämistä ton läppärin kaa) ja nyt mietin et varmaan ois hyvä lukia siihen kokkeeseen...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oikeesti mua itkettää se tullee mennee ihan huonosti se koe
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Toivottavasti mun ope ei tyrmää sitä täysin xD
Toki välipalautuksessa en saanut mittää muuta palautetta kuin vain että poista kysymykset ja koita tiivistää tekstiä :'D Joten uskoisin et mennee ihan hyvin.
Toisaalta oon ihan hermostuksissani sit tiistain kokeesta ku siinäki tullee olemaan essee...
Pelottaa :')
luotan sun taitoihin mut siiss mikä oli aiheenaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
luotan sun taitoihin mut siiss mikä oli aiheenaa
No siis psykan eka kurssi niin... Ihan siis ne perusasiat, kognitiivinen toiminta, emootiot ja motivaatio ja sit sitä biologista puolta siitä ja sit oppiminen ja ehdollistumiset :D
Ite kokeessa oli piti sit aivojen lohkot osata merkitä oikealle kohdalle ja selittää niitten tehtäviä (en osannut eli päin persettä meni) ja sit piti nimetä kolme uutta aivojen rakennetta ja niitten tehtävät (meni sekin päin persettä) ja esseitä oli sit kaks eri vaihtoehtoa
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
No siis psykan eka kurssi niin... Ihan siis ne perusasiat, kognitiivinen toiminta, emootiot ja motivaatio ja sit sitä biologista puolta siitä ja sit oppiminen ja ehdollistumiset :D
Ite kokeessa oli piti sit aivojen lohkot osata merkitä oikealle kohdalle ja selittää niitten tehtäviä (en osannut eli päin persettä meni) ja sit piti nimetä kolme uutta aivojen rakennetta ja niitten tehtävät (meni sekin päin persettä) ja esseitä oli sit kaks eri vaihtoehtoa
mielenkiintosta. Kuulostaa siltä edelleen et toi on lukios vähiten paska asia psyka mulle. Ei se niin päin voinu mennä.Läpi pääsit etkö
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
mielenkiintosta. Kuulostaa siltä edelleen et toi on lukios vähiten paska asia psyka mulle. Ei se niin päin voinu mennä.Läpi pääsit etkö
No siis psykologia on mun lempiaine tällä hetkellä vaikka se ope onki tiukka (mikä voi toki olla hyväki asia ku kyseessä on kummiski psykologia) lmao
Ja siis tottakai mää läpi pääsen, veikkaan et jonku kasin saan siitä (tavottelin kyl ysiä mut menetin sen toivon siinä ekassa tehtävässä :'D)
Mutta siis ei vielä oo numero tiedossa
 
Ylös Pohja