Mielenterveys Mp et koulu alkaa

Liittynyt
24.2.2024
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
Ite en millään jaksais lähtee mihinkää kouluun, en ikinä tee läksyjä ku en vaa jaksa plus tuntuu siltä et mun kaverit on feikkei enkä myöskään jaksa opiskella enkä mä myöskään opiskele.vituttaa jotku ihmiset meijän luokalla jotka RAKASTAA opiskelua ja saa aina kympin lähes poikkeuksetta kaikista aineista vituttaa ku ei jaksa tehä mitää, mut kertokaa teidän mielipiteet ja älkää ottako mun tekstiä loukkauksena koska se on vaan mun kokemus koulusta *yrittää keksiä jotain hienoa lopetusta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Joo ite oon vetäny tässä jo vähän aikaa burnoutin partaalla. Ei oo ylimäärästä aikaa mihinkään...
Pittäis yrittää vaa olla stressaamatta liikaa mut jotenki se tullee aina vaa automaattisesti. Nykyään en itteeni hikeksi voi sanua mutta olisin kyllä palijon onnellisempi jos voisin tehä niinku yläkoulussa et kymppejä satelee lähes lukematta T_T Toki niitä välillä tullee edelleen monissa aineissa useampiki mut esim matikka mennee vaa päin persettä koko aja
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Masennuin ja syömishäiriö alkoi oireilla ylästeella ja jatkui pitkälle lukioon, joten en itsekään koskaan saanut aikaiseksi tehdä tehtäviä kotona saatika pystynyt kunnolla oppimaan tunneilla. Mulla oli pahimmillaan kasiluokan kevättodistuksessa 7 hylättyä arvosanaa, mutta opettajien kannustuksella sain nostettua kolme ainetta hyväksytyksi ysin joulutoikkariin ja päättötodistuksessa kaikki aineet oli hyväksyttyjä <3

Lukiossa oli myös omat ongelmansa ja valmistuminen venyi neljään vuoteen, mutta nyt ootan innolla yhteishakua jotta voin hakea yliopistoon.
 
Ylös Pohja