auringonkukkapuu
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 727
Snif snöf
Itse ahdistuisin kuoliaaksi jos nukkuisin noin pitkään D::Niin minunkin. Heräsin tänäänkin puoli kahden aikoihin. 8)
Yleensä en tosin anna itseni nukkua noin pitkään, mutta nyt oli pakko. D:
Mulla olisi jotain perus ruokakaupan melatoniinia laatikossa, mutta joutaisin vetää koko laatan jotta ne edes auttaisivat D::Sama homma. Pari kertaa oon yrittänyt kääntää häntä, mut harvinaisen itsepäinen pirulainen kyllä. Tsemppiä D:
Joo, pyrin itsekin välttämään liian pitkälle päivään nukkumista juuri sen takia, kun tunnelma tuntuu silloin olevan pilalla melkein koko päivän, koska asiat tapahtuvat "väärään aikaan".Itse ahdistuisin kuoliaaksi jos nukkuisin noin pitkään D::
Totta. Itsellä oli yhteen vaiheeseen joka aamu herätys 6-7 aikoihin ja jos satuin nukkumaan edes yhdeksään asti niin itkut oli taattu D:Joo, pyrin itsekin välttämään liian pitkälle päivään nukkumista juuri sen takia, kun tunnelma tuntuu silloin olevan pilalla melkein koko päivän, koska asiat tapahtuvat "väärään aikaan".
Tää niin tuhannesti. Heräsin eilen puoli 2 ja sen takia unirytmi oli vielä tänäänkin pilalla (heräsin yhdeltä) ja on nää pari päivää ollut ihan outo olo eikä ikinä tunnu olevan oikea aika esim. syömiselle tai iltarutiineille tai koulujuttujen tekemiselle enkä meinaa hahmottaa aikaa enää yhtään ilman että katson kellostaJoo, pyrin itsekin välttämään liian pitkälle päivään nukkumista juuri sen takia, kun tunnelma tuntuu silloin olevan pilalla melkein koko päivän, koska asiat tapahtuvat "väärään aikaan".
Itse välillä pakotan itseni nousemaan oikeasti aikaisin, siis joskus 6-7 aikoihin. Usein kyllä nukahdan heti uudestaan ja herään 9 maissa D:no jep, herään joka ikinen päivä joskus kahdentoista jälkeen. tai jos herään aikaisemmin esm joskus kasilta niin aamupalan jälkeen meen nukkumaan "päiväunet" ja herään joskus kahdentoista jälkeen. eilen heräsin puol viis, olin tosin aamulla pari tuntia hereillä. ja koska ei ole mitään syytä herätä aikasin ja tätä jatkunu kuus vuotta niin hmm mitäköhän tässä pitäisi tehdä
Juu ei mullakaan oo melatoniini auttanut koskaan mitenkään mihinkään, mut osa sellaisista "väsyttävistä" ei-unilääkkeistä joo. Reseptivapaista ainakin antihistamiini toimii, reseptillisistä doksepiini on ehkä paras ku sivuvaikutukset ovat niin pienet verrattuna kaikkiin muihin. Nyt yritän olla ilman ku unettomuutta ei silleen ole, rytmitön unirytmi ainoastaan :DMulla olisi jotain perus ruokakaupan melatoniinia laatikossa, mutta joutaisin vetää koko laatan jotta ne edes auttaisivat D::