Mun uusi sänkypaikka on aika ahdistava

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ahdistavan pimeällä paikalla. Viime yönä vähän houriskelin ja luulin nukkuvani jossain siivouskomerossa, jossa mun yläpuolella on joku teline jossa roikkuu joitakin luutuja. Luulin olevani vankina siellä lol. Ku oon koko viime viikon työskennellyt siivoojana XD
Taustaa: veljeni tekee asiat aika omatoimisesti aina ja varasti minun sänkyni ihan yhtäkkiä kun tulin viime viikonloppuna yökylästä mut käytiin asia läpi ja hyväksyin sänkyjen vaihdon. Semmosta se on kun ei ole omaa huonetta ollut ikinä 21-vuotiaaksi saakka mut olen sanonut ettei semmosta tarvitse tehä ku kuitenkin kohta muutan asuntolaan taas ja pian sen jälkeen omaan kämppääni, ainakin haluan muuttaa jo omaan kotiini.

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
pystyn kuvitteleen ton yöllisen hourailun niin hyvin :D
muistasimpa mitä ite oon houraillu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
pystyn kuvitteleen ton yöllisen hourailun niin hyvin :D
muistasimpa mitä ite oon houraillu
Kuume saattaa tosin olla osasyyllisenä nyt tähän, mut on mulla esiintynyt tollasta ilman kuumettakin.
Kerran yöllä normaalisti sängystä herätessäni luulin makaavani kaupan lattialla. Jotenkin niin pelottavaa mut jälkeenpäin aika hassua ajatella :DD

Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mulla on lapsesta asti ollut sitä että tunnen ja tavallaan "näen" et mun sänky onkin eripuolella mun huonetta tms

Ylös Pohja