Suhteet Musta tuntuu että kaikki on kyllästynyt muhun

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Miten onnistun olemaan ärsyttävä sillon kun olen hiljaa ja sillon kun puhun? Mä en tiedä, että millainen mun pitäis olla sit et oisin hyvä kaveri. Tuntuu, että koko luokka on kyllästynyt muhun ja vihaa mua. Jos sanon jotain, mun jutut ignoorataan. Ja silloin kun puhun, musta tuntuu et mun suusta tulee vain pelkkää paskaa, joka ketään ei kiinnosta. Musta tuntuu, että oon jäämässä täysin ulkopuolelle porukasta. Tekis mieli vaan olla hiljaa, mutta se vaan saa mua enemmän ulkopuolelle porukasta. Mä en tajuu, et miten kaikki muut (tuntuu ainakin että kaikki muut paitsi minä) saa niin helposti ystäviä ja kavereita. Sit oon aina minä, joka jää aina ulkopuoliseksi eikä oo ees yhtään parasta ystävää mistään jäänyt elämään. Tää kuulostaa helvetin rajulta, mutta tekis mieli vaan syrjäytyä kaikesta kun tuntuu, että olemalla tässä yhteiskunnassa osallisena ja ihmisten kanssa tulee vain paha mieli.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Itellä sama juttu, vaikka tää asia ei koske mun luokkaa. :/ Tuun ihan hyvin juttuun mun luokkalaisten kaa ja oon kaverinkin sieltä saanut.

Ite oon sitäkin huomannut, että jos mä jonkun vitsin heitän, niin se saatetaan ottaa tosissaan, mutta jos joku muu sen sanoo, niin se otetaan vitsinä. 🤐
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,498
Ite oon sitäkin huomannut, että jos mä jonkun vitsin heitän, niin se saatetaan ottaa tosissaan, mutta jos joku muu sen sanoo, niin se otetaan vitsinä. 🤐
Mulla on tää sama juttu D: Niin rasittavaa ku luullaan mun olevan aina tosissaan ja sit jonku toisen sanomana samalle jutulle vaa nauretaan
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mulla on tää sama juttu D: Niin rasittavaa ku luullaan mun olevan aina tosissaan ja sit jonku toisen sanomana samalle jutulle vaa nauretaan
Ää, tää on just ärsyttävää. Huumori kun on osuva tapa lähestyä ihmisiä tunnemielessä, niin onhan se ärsyttävää, ettei ole käytännössä mitään välineitä tutustua uusiin ihmisiin tällaisissa tilanteissa. D:
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Musta tuntuu tältä kans harrastuksessani. Luokankin kanssa silloin kun paras kaverini ei ole paikalla. Olen hänen kanssaan aina, joten en edes huomaa mitä se on silloin, kun hän ei olekaan. D: Tästä syystä pitäisi olla useampi hyvä ystävä mutta helpommin sanottu kuin tehty.
 
Ylös Pohja