Runot Myrskyvaroituksen ensimmäinen runo Varasijassa

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Lol tässä ei kyl mikään oikeestaan rimmannu et ei mikään riimittelyruno oo, et lähinnä vaan mun omia pohdintoja ja ajatuksia paperille syljettynä
Hei, mun runoissa ei ikinä mikään rimmaa! Ne on just tuollaisia. Mun runotilin kuvauksessa ig:ssä lukee: "syljen ajatukseni paperille ja yrittän muotoilla niistä jotain järkevää". Se on mun mielestä parasta ja aidointa runoutta. Se tulee suoraan sydämestä sen enempää miettimättä.

Huomaat varmaan tästä tekstistä että rakastin sun runoa. <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Hei, mun runoissa ei ikinä mikään rimmaa! Ne on just tuollaisia. Mun runotilin kuvauksessa ig:ssä lukee: "syljen ajatukseni paperille ja yrittän muotoilla niistä jotain järkevää". Se on mun mielestä parasta ja aidointa runoutta. Se tulee suoraan sydämestä sen enempää miettimättä.

Huomaat varmaan tästä tekstistä että rakastin sun runoa. <3
Kiitos ihanasta viestistäsi 💕✨
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Sinulle, joka et tiedäkatso liitettä 843
katso liitettä 844
Voin tarvittaessa kirjottaakki tän jos ei mun käsialasta saa selvää, varsinkin ku mun puhelimen kamerakaan ei oo mitää parasta laatua.

Mutta risut ja ruusut hei kommentteihin :) Kertokaa vaan rehellinen mielipiteenne
ihana runo! jostain syystä tällasista oikein huokuu se kirjoittajan oikea mielentila ja mitä siellä mielessä nyt sattuu olemaankaan. Olen itsekin joskus aloitellut paria runonalkua eikä niissä oikeen mikään oo rimmannu. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mä en ite oikeen osaa kirjottaa runoja... mutta tää oli super ihana ja kerto melkeinpä mun ajatuksista... rakastin tätä, vaikka se ei ehkä rimmannutkaan<3
Ei runon kirjoittamiseen mitään sen suurempaa taitoa tarvitse, kunhan vaan kirjoittelee kaikkea mitä vaan sillä hetkellä tullee mieleen :) Itekki aina tarvin sellasen inspiraation et väkisin vääntämällä ei mullakaan siitä omasta mielestä ainakaan juuri mitään tule
Mutta kiitos ✨💕
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
ihana runo! jostain syystä tällasista oikein huokuu se kirjoittajan oikea mielentila ja mitä siellä mielessä nyt sattuu olemaankaan. Olen itsekin joskus aloitellut paria runonalkua eikä niissä oikeen mikään oo rimmannu. :D
Kiitos! ❤️ Hyvä jos runon sanoma on selvä, kiinnitän siihen usein tosi palijon huomiota et miten muut sen tajuaa ja ymmärtääkö mitä tarkotan xD
Ei runojen tarvikkaan rimmata, kunhan vaan jotakin kirjoitat sillon ku tuntuu siltä ja teet siitä kuitenki semmosen ns. runomaisen :)
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Kiitos! ❤️ Hyvä jos runon sanoma on selvä, kiinnitän siihen usein tosi palijon huomiota et miten muut sen tajuaa ja ymmärtääkö mitä tarkotan xD
Ei runojen tarvikkaan rimmata, kunhan vaan jotakin kirjoitat sillon ku tuntuu siltä ja teet siitä kuitenki semmosen ns. runomaisen :)
Joo tämäpä! Voisin ehkä illalla laittaa yhden mun viime syksynä tekemän runon, joka muuten taitaa olla just riimiruno, jos jaksaisin/muistaisin:D
 
Ylös Pohja