Ihastuminen Nään ihastuksen pian ekaa kertaa, Auttakaaaa:D

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Mun on pakko jakaa tää homma täällä koska ei oo ketään kelle voisin tästä asiasta puhua. Eli siis oon jutellu snäpissä yhen jätkän kans kohta 2vk hän asuu noin 130km päässä mun kodista, Ollaan puhuttu että tavattais koska hänen mielestään mä oon kaunis ja mukava, niinkuin ajattelen samaa hänestä. Mua kuitenkin jännittää jo nyt ku ollaan puhuttu että nähtäis joku viikonloppu, niin se että osaanko sanoa mitään ja mitä tehtäis. Koska ajatus olis että hän tulis käymään täällä paikkakunnalla missä minä asun ja meille en häntä halua kutsua koska nähdään ensimmäistä kertaa joten en halua että mun vanhemmat on sillon paikalla. Ulkona on märkää ja loskaaa joten oisko teillä ehotuksia mitä voitais tehdä tai minne voitais mennä? Kahville ei koska en juo kahvia:censored: Ps. Jos teillä on ollu joskus samanlainen tilanne että näätte teidän ihastuksen ensimmäistä kertaa niin saa toki jakaa tänne siitä ekasta kohtaamisesta tarinaa:):love::love: Mielelläni luen<3 Ja siis haluisin ehkä kans halata sitä mutta onks se outoo jos ei olla koskaa aikasemmin nähty että yhtäkkiä vaan ehdotan illan päätteeks et haluaisin halin:D ettei se vaan sitte säikähdä tai mitää xD Kiitos jo etukäteen vastauksista:stickouttongue: Jos saan tähä kesuun keskustelua teiltä aikaan niin voin kertoa sitten ku ollaan nähty että miten meni tapaaminen ja mitä tehtiin yms. Koska ite ainaki tykkään lukea sellasia kesuja, joissa aloittaja kertoo että aikoo mennä ihastustaan tapaamaan ja sitten myöhemmin kertoo miten tapaaminen meni ja siitä myöhemmin et onko ne päätyny yhteen, jotenki nii söpöjä sellaset keskustelut ainakin mun mielestä:whistle:
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
ihana kuulla että olet tutustunut mukavaan ihmiseen!
kahvila voisi olla kiva paikka, ei tarvitse juoda kahvia, sieltä saa muutakin. tai kävelylenkki, kun tästähän tää sää on muuttunut jo keväisemmäksi pikku hiljaa.

sopikaahan ensitapaaminen jollekin julkiselle paikalle kuitenkin! :)
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Tää äijä on siis 17v ja mä oon ite 19v. Hän tulee omalla autollaan tänne missä asun ja mulle tulee usein huono-olo ajoneuvoissa joiden kyydissä en oo ollut ennen, oon ollu auton kyydissä kyllä mutta jos se auto on mulle tuntematon. Esim. Tätinkin autossa saattaa välillä tulla ja onnibussissa olin 15min niin tuli huono-olo. Tätä myös pelkään ja oon tästä hänelle sanonutkin🥺
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Hän siis kuitenkin ajaa tänne 1h 45min matkan joten olisi kiva keksiä hänen kanssa tekemistä, ettei hänen heti tarvitse lähteä ajamaan takaisin kotiin🤔
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Ensitapaamiset mielellään julkiselle paikalle. Se mitä siellä haluaa sit tehdä riippuu ihan mistä tykkää, jos tuntuu että juttu sujuu niin siihen ei välttämättä tarvii sen kummempaa ohjelmaa keksiä.

Ite menin suoraan toisen kotiin eikä oltu mitään ohjelmaa suunniteltu eli kokemuksella en osaa neuvoa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kannattaa tavata ekaa kertaa julkisella paikalla, koska vaikka oiskin syntyny luottamuksellinen yhteys toiseen ja toinen vaikuttas maailman hyväntahtosimmalta ihmiseltä, ei koskaan voi silti tietää varmaks onko hänellä puhtaat jauhot pussissa. silleen on aina turvallisinta, ku toinen ei heti ekana tuu kotiin. oon kans sitä mieltä, ettei tekemisen tarvii olla mitään kovin kummallista. voitte mennä vaikka sinne kahville (ei oo pakko ottaa kahvia), syömään johonkin, kävelylle tms. jos on sellanen pelko siitä et mitä jos teillä ei juttu luistakaan ja tulee kiusallinen olo, niin suosittelen ehkä jotain varsinaista tekemistä josta molemmat tykkää, kuten vaikka keilaaminen tai biljardi. toivottavasti tää poika on siun arvonen ja kaikki menee hyvin <3
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
nosiis kannattaa heti vaan juosta halaamaan, voin sanoa että toimii :D
ja kannattaa nähä jossain julkisella paikalla tai mennä just tekemään jotain esim just keilaamaan tms
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
kannattaa tavata ekaa kertaa julkisella paikalla, koska vaikka oiskin syntyny luottamuksellinen yhteys toiseen ja toinen vaikuttas maailman hyväntahtosimmalta ihmiseltä, ei koskaan voi silti tietää varmaks onko hänellä puhtaat jauhot pussissa. silleen on aina turvallisinta, ku toinen ei heti ekana tuu kotiin. oon kans sitä mieltä, ettei tekemisen tarvii olla mitään kovin kummallista. voitte mennä vaikka sinne kahville (ei oo pakko ottaa kahvia), syömään johonkin, kävelylle tms. jos on sellanen pelko siitä et mitä jos teillä ei juttu luistakaan ja tulee kiusallinen olo, niin suosittelen ehkä jotain varsinaista tekemistä josta molemmat tykkää, kuten vaikka keilaaminen tai biljardi. toivottavasti tää poika on siun arvonen ja kaikki menee hyvin <3
Okei kiitos❤️❤️! Ja joo julkisella paikalla aijotaanki tavata:)👍🏼
 
Ylös Pohja