Suhteet näin äsken yhen entisen kaverin, joka käveli mua vastaan

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
hyi hitto kun jäi outo olo D: hän siis katto eri suuntaan, vaikka luulen et hän kyllä huomas miut, kun käveli vastaan. aattelin avautua siitä joskus tarkemmin täällä että mitä kaikkee meidän välillä on tapahtunu, mutta tällä hetkellä ei jotenki tunnu siltä et haluun kertoo. joka tapauksessa miulle on vaan jääny tosi oudot vibat tästä henkilöstä, kun hän on ilman syytä käyttäytyny erikoisesti mua kohtaan, mm. kysy joskus ig:ssä mihin paikkaan lähen opiskelemaan ja sitten aika pian esti miut siellä.
asiaahan ei auta yhtään se, että näin tästä tyypistä unta toissayönä D: siinä me oltiin hyvissä väleissä ja ystäviä, hän myös näytti samalta kun sillon vuosia sitten.
miten ihmeessä voisin olla miettimättä häntä, kun ne meidän välillä tapahtuneet asiat vaan pyörii päässä ja en voi lopettaa spekuloimasta miks hän teki niinku teki. muistan vaan että me puhuttiin vielä seiskalla ja sit kävi jotain outoa.. meidän välit meni kiusallisiks, kumpikaan ei enää puhunu toisilleen ja hän näytti välillä mulkoilevan mua, tai kattovan mua semmosella ilmeellä et oisin hänestä joku sekopää.

anteeks sekava avautuminen, oli vaan pakko D: kerron ehkä myöhemmin lisää
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mulla menee aina pasmat ihan sekaisin jos törmään yllättäen johonkin vanhaan tuttuun D:
oih, ihanaa kun on kohtalotoveri D: nimimerkillä oli pakko käydä hätäkakalla heti kun pääsin kotiin :D: ja sit kun en vielä ollu nähny tätä henkilöä päälle vuoteen ja hänen käytös mua kohtaan on ollu erikoista, niin ehdottomasti nuo pahens sitä oloa D:
 
Ylös Pohja