Seksuaalisuus & sukupuoli Näin unta että kerroin mutsille tykkääväni tytöistä :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Lähetin sille jonkun tekstarin asiasta :DDD tai ehkä se oli wa-viesti mut viesti kumminkin. Se oli niin piinaavaa ku kaduin sitä samantien ja sit ku se ei vissiin edes vastannut siihen vaa sain odottaa tosi kauan ja sit se vissiin vasta sit kommentoi jotai ku nähtii livenä. Enkä ees muista mitä se kommentoi mutta kai se ihan ok meni mut oli se vähän silleen hämmentynyt ja oli kiusallista ja sillee. Huh onneks se oli vain uni xd lisäks siin unes oli ainakin hessu ja joonas :/ sulin nii vitusti molemmille ja aaaaaa se vaan tappo mut sisält ku ilmeisesti Joonas oli siin jotenki jonain maikkana (TAAS????? mitä vittua nyt ku aina nään unta että mun ihastukset on opettajina jossain, herranjestas, sairasta) ja sit juteltii ja olin vaa siin sillee iha et "😍😍😍😍😭😭😭😭" ja myös hessukin oli joku random maikka ja ei vittu XDDDDDDDDDDD mitkä psykoosit :DDDDDD joo tiedän mun unet on tosi viihdyttäviä ja niist sais draamasarjan. Mut oli kyl paha ku hessu tuli sinne samalle tunnille vaa tsekkailee tilannetta (emt miks) mis joonas oli ja sit vaa salaa vilkuilin hesuu xDD PLIIS en kestä tätä. Sit jossain kohti jossain kaupas bongailin hyvännäkösiä tyttöjä 🧐🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
I mean. That was a bi dream 🤔 ei tost bissemmäks voi uni enää mennä xDd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Hhhhhhh miks aattelen nii mont ihmistä,,,,,,, hyi vihaan itteeni xd hyi miks oon tämmönen. Hyi vittu, miks en tykkää yhest ihmisest kerrallaan. Oon ällöttävääääääääää. Hyi vittu meen paniikkiin haluun muuttaa itteni äkkii
 
Ylös Pohja