Uutiset Näköjään minäkin päädyin tekemään tunnukset tänne.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tervetuloa, kerropa mielipide! :)
Ihan mukavalta paikalta vaikuttais tämä. Tosin, mun silmään tän ulkoasu kyllä näyttää jotenkin pikkasen oudolta/erikoiselta - mutta se voi hyvin johtua ihan vain siitäkin, etten oo vielä ehtinyt tottua tähän. :P
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tervetuloa :D! Mitkä ensivaikutelmat :D?

Hurisee ihan kivasti viimepäiviin nähden :D. Mites sul?
Kivaa, että menee hyvin! Mullakin menee ihan hyvin.
Tosin se kyllä pikkasen ärsyttää, että mun motivaatio kouluun ja muihinkin asioihin on nyt ollut jostain syystä vähäsen kateissa... Voi johtua siitä, etten vaan oo nukkunut ihan tarpeeksi (tunnin vähemmän yössä kuin esim. vuosi sitten, kauheata), tai sitten koronavirusepidemiasähellys vaan väsyttää yleisesti. Mistä apteekista saa ostettua motivaatiota purkissa? D:

Kiva, kun tällein vastaan näihin puol viikkoa myöhässä... Heh.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Ihan mukavalta paikalta vaikuttais tämä. Tosin, mun silmään tän ulkoasu kyllä näyttää jotenkin pikkasen oudolta/erikoiselta - mutta se voi hyvin johtua ihan vain siitäkin, etten oo vielä ehtinyt tottua tähän. :P
Kyllä tähä ulkoasuun tottuu
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Kivaa, että menee hyvin! Mullakin menee ihan hyvin.
Tosin se kyllä pikkasen ärsyttää, että mun motivaatio kouluun ja muihinkin asioihin on nyt ollut jostain syystä vähäsen kateissa... Voi johtua siitä, etten vaan oo nukkunut ihan tarpeeksi (tunnin vähemmän yössä kuin esim. vuosi sitten, kauheata), tai sitten koronavirusepidemiasähellys vaan väsyttää yleisesti. Mistä apteekista saa ostettua motivaatiota purkissa? D:

Kiva, kun tällein vastaan näihin puol viikkoa myöhässä... Heh.
Hyvä et menee hyvi :D
Toivottavast löytäisit jostai motivaatiota, eihä se kiva ole jos ei oo motia D:. Koita saaha kans tarpeeks nukuttua, eläkä ny ainakaa lyhennä paljoo sitä aikaa enää paljoo 3:

Vastasit silti :D. Eipä kai sillä nii väliä millo :D
 
Ylös Pohja