Tyyli Näytän liian nuorelta

taulapää

näkymätön
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39
Reaktioarvo
34
Se fiilis kun oon kohta 18 vuotta ja näytän joltain yläastelaiselta :( haluun näyttää siltä että oisin täysi-ikäinen.
 

tavanomainen

villasukka
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
20
sama, kuolen aina jonkun verran sisältä ku joku toteaa, että "aijjaa, luulin että oot nuorempi" :-DD nomutta sitte vanhempina näytetää nuoremmilta,
esimerkiks minu äiti ois kolmekymppisenä menny iha helposti 20 vuotiaasta xd ehkä se siinä iässä sitte on iha hyvä
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
Yleisesti ottaen mun ikä yleensä arvioidaan yläkanttiin, mutta pari vuotta sitten joku luuli et olin 14-vuotias, kun oikeesti olin joku 17 D:: se sattu.
 

metalheart

miukum@uku
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
73
Reaktioarvo
66
Samaistun, mulle on sanottu et menisin 12-vuotiaasta D: Kun siis oikeesti täytän 18 tänä vuon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Mä oon 22 ja vissiin näytän vielki 13-vuotiaalt ainaki joistain kommenteista päätellen. Muutaman kerran saanu kuulla et miten voin olla baaris ku oon alaikänen. Smh.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Sama. Näytän lähes kaikkien mielestä ainakin 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta. 18-vuotiaana näytin joltain 13 vuotiaalta. :oops:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Olen 25, mutta moni sanoo minun näyttävän 12-vuotiaalta ja jotkut aikuiset jopa puhuvat minulle lässyttämällä, vaikka muille aikuisille he puhuvat normaalilla äänensävyllä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oon 30 ja näyttänyt samalta varmaan 16 vuotiaasta. Kyl se siitä, jossain vaiheessa tykkäät sun nuorista geeneistä!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sillon ku olin 12 multa kysyttiin et joko oon lukiossa xD
Täytän tänä vuonna 15 :')
Että mulla on toisinpäin, mua luullaan vanhemmaksi (en omasta mielestä näytä vanhemmalta ku oon ja ärsyttää se kyl varsinki ku jos jotkut uudet tuttavuudet on luullu mua vanhemmaks ni sit ne on hirviän pettyneen olosia ja on kohdellu mua sit jotenki tylysti sen jäläkee ku oon sanonu et oonki nuorempi)
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Jossain vaiheessa elämää tulee se "suuri rupsahdus" ja sitten onkin mälsä katsella vanhoja valokuvia sillä silmällä, että "joo, olinkin ihan kivannäköinen" ja nyt sitten kaikki roikkuu ja ryppyseerumeita kuluu runsaasti.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Olen niin ulkonäöltä kuin luonteelta 13-vuotias ja olen ihan varma että olin koomassa ekat 4 vuotta elämästäni
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Vihdoin! Löysin kohtalotovereita! Oon aina näyttäny ihan kakaralta. Joskus 17-18-vuotiaana ihmiset sano mulle "mä luulin sua 14-vuotiaaksi". Vielä vuosi sitten 18-vuotiaana esim. kaupoissa myyjät lässytti mulle niinku oisin ollu ala-asteikänen lapsi. Enää ei, mutta varmaan sen takia ku ostan ruokaa yms, eikä ne usko että äidin pikku kulta hoitais perheen kaikki ruokaostokset.
Pahinta on se että oon melkein aina näyttäny nuoremmalta ku mun 2 vuotta nuorempi sisko. Tietenki ihmiset luulee että oon sen pikkusisko!
 
Ylös Pohja