Elokuvat & Sarjat Netflix tekstitykset

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Ärsyttää ku yhes jaksossa ne suomenkieliset tekstitykset sanoo kokoajan että "(Note)" D: ja se on varmaan vaan mun ongelma koska vaik googletan ni en löydä vastauksia
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
itellä toimii ku katon chromella, et en sit tiiä että mikä homma. ite varmaan tekisin ne klassiset että kone pois ja päälle ja sit jotai tyylii et laitat hetkeks tekstitykset pois ja sit takas. ei välttämättä aina toimi mutta voihan sitä yrittää
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
itellä toimii ku katon chromella, et en sit tiiä että mikä homma. ite varmaan tekisin ne klassiset että kone pois ja päälle ja sit jotai tyylii et laitat hetkeks tekstitykset pois ja sit takas. ei välttämättä aina toimi mutta voihan sitä yrittää
En mä tiä mikä siin oli ku oon kattonu pari päivää The Officee kännykällä ja tänään sit sieltä tuli semmonen jakso mis tuli kokoajan tommonen tekstitysten sijaan, mut ennen ei oo koskaan tullu eikä taas sen jälkeen. Pistin pois aikasemmin päivällä ja sit koitin uudestaan mut ei toiminu paremmin.
Englanti CC tekstit toimi kyl mut tää jotenki jumitti. Tottahan toki mä osaan englantia mut katon kumminki aina teksteillä niin ei mee ohi mikään.
 
Ylös Pohja