Aihe vapaa No hyi helvetti mitä täällä tapahtuu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Vituttaa keistä kaikista näin unta. Ainakin costist ja se varsinkin vituttaa. ties keistä muistakin. Olispa alkoholia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihan salee näin timpan unessani mutta muistan hirveän huonosti tho. On vaan sellanen tunne että se olis ollu. Vittu jee iha mahtavaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi vittu että on paska olo mutta ehkä tää menee ohi. Kyl se. Salee. Oispa jotain katottavaa. Tai siis voisha sitä ehk jurismia kattoo tai jotain, mut ei ehk ihan viel kykene.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi viiittuu miten voi olla niin kova ikävä sarjoja. Kauheet nostalgia fiilikset. Sekä ihan siitä alkuperäisestä kummelista plus gaalasta ja kontio & parmas ja lihaksia ja luoteja ja lääkärit tulessa ja nii. Myös ikävä kaikkia leffojaaaa ja ja. Hmm hmm pystyyköhän mankelii kattoo niiku meinaan kaikki jaksot vai onks ne vaa youtubes ne mitkä on. Aaa. Liikaa. Kaikki. Mutta oispa mulla kaikki maholliset dvdnä koska lisämatskut 😭😭 pyää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ou mai gaad D: luin uutisen jossa luki mm. "Koronatilanteen helpottaessa Silvennoinen & Hela nähdään jälleen keikoillakin." 😭🥴 Ja siellä keikoilla olen minä 😭😭😭 OLEN VIIVA!

(Mikäli siis en hyperventiloi itseäni hengiltä ennen sitä)

🤔🤔🤔🤔 Juu ja hieno traileri oli k&p kolmoskaudella voi juma D:::::::::: jännittävääää. Onpa nyt taas. Kyllä ONH. Ei huutista ei elämä nyt taas. Katoin jurismia muutaman jakson mikä oli virhe koska timppa oli söpöööööööhhhhhhhh enkä pysty. Myös siinä oli yksi juttu joka tavallaan järkytti mua mutta en viitsi kertoa sen enempää xd ei siis sinänsä järkyttänyt mut tavallaan koska en tiiä voiks tää olla sattumaa enää?????? Semmosta tällä kertaa juuh. En oikeasti tiedä ei tää voi olla sattumaa. Ok ei se tavallaan ees ollu mitään ihmeellistä mutta oli se kuitenkin vähän. Tavallaan hiukan creepyy mut emt. Also oonkohan joskus nuorempana sattunu näkee noita jaksoja telkkarist tai jotain ku näytti jotenkin tutulta. Varmaa sillon 2002 tyyliin ööö minkäs ikäne mä sillon olin, 3?? :D on sitä varmaan myöhemmin uusintanaki näytetty. Mut ihan totta, tuli ihan sellanen fiilis et oon varmaan sattunu näkee joskus kauan sitten noit jaksoi mut voin olla väärässäki. Jonkinlainen outo fiilis vaan tuli ehhhh.

Ei vittu repesin jostai syyst ku alko soimaa: girl in redin i wanna be your girlfriend :Dddddd en ees tiä miks mut tirskun. Emt menin jotenki vaa nii syvästi johonki muistoihini siitä ku olin about 5v ja tuli jotenki nii vahva kontrasti tässä kaikesta. Hulvatonta. Repeen kans ku kuuntelen jtn girl in redii ja mietin jätkii tho lmaooooo

Mutjoo kuuntelin kans hetki sit born this way ja muutenki kaikkee samantyyppist shittii ja alkaa oikeesti tuntuu siltä et mun on aika opetella hyväksymään itteni. Mut tänää on ollu siitä hyvä päivä et oon ollu jotenki ihmeen hyväksyvä itteeni kohtaan. Luulen et se johtuu suurelta osin just musiikist ja kaikest sellasesta, ja plus muutenki must tuntuu et oon alkanut vaan ajattelee silleen ettei mul oo minkään suhteen mitään anteeks pyydettävää, et sitä ei kuulu pyytää anteeks et on oma ittensä. Enkä myöskään haluu hävetä itteeni enkä haluu hävetä sellast asiaa joka on mulle oikeest todella tärkee tai et niiku, ois vitu tyhmää hävetä tunteitaan esim timppaa kohtaan koska se ihminen on maailman tärkein mulle, ni ei oo mitään järkee kokee syyllisyyttä jostain sellasest mikä on nii tärkee ja rakas itelle. Päinvastoin siit pitää olla ylpee. Aion oikeest rakastaa itteeni. Vaikeetahan se on, mut hitto. Ei tän niin vakavaa pitäs olla. Kaiken tän. Mitä pelättävää mul muka on? Ei mitään. Ai ja vittu, jen fosterin toinenkin biisi (she:n lisäks) autto mua tuntee itteni paremmaks jotenkin. Nimittäin this is me ja erityisesti tää: Yes, I am different, but my heart works just the same 😭 toi vitu kohta. Oikeest tho. Koska se on nii vitu totta. Sillee joo, se on tosiasia et oon tavallaan erilainen mut basically mun sydän toimii samal taval ku muilki. Tai niiku... It's love anyway 😔 emt tänää on ollu joku random "accept and love yourself" päivä ko literally oon vaa miettiny et kuka mä oikeesti oon ja mitä mä oikeesti haluun ajatella itestäni. Tai niiku et miten mä haluun yrittää suhtautua. Ja ennen kaikkea haluanko mä olla ylpee siitä ketä mä rakastan (ok timppa ny on vaa yks esimerkki mut, se on hyvä esimerkki tho) vai haluunko mä hävetä mun tunteita, jotka ei joka tapauksessa siitä mihinkään muutu vaikka mä niitä häpeisinkin. Niiku ei jeesus nyt. Mutta vaikeeta se on koska ykski negatiivinen kommentti ja mun itsevarmuus on tipotiessään mutta... Koitetaan sinnitellä :| jepjep. Tosin asioista puhuminen ja avoimuus saattais auttaa mua olemaan enemmän ylpee ja ok kaiken kans mitä oon, mut sit taas en kyl siltikään haluu tehä asioist mitää juttuu. Mut ainakaan en jaksais piilotella enää turhaan ja pelätä että oh god mitä jos joku näkee esim mun puhelimest jtn. Niiku geez oikeest, mitä sitte. This is me ja ei siinä nyt sen kummallisempaa. Eihän siinä pitäs olla mitään noloa. Olin mä sit millanen tahansa. Jos oon oma itteni ni ei siin pitäs olla mitään noloa. Jotenki vaikee selittää miten koen asiat, mut siis.. miten muka mikään seksuaalisuus tai sukupuoli vois olla jotenkin noloa? Tai mikään. Sillee um.... Kosk yleensä liitän tosi paljon häpeää kaikkeen siihen mikä ei oo normi, mut... Ei se varmaan ookaan noloo?????? Ja nyt kun en tosiaan taida olla yhdenkään normin mukainen niin eipä siinä auta kuin sopeutua.

Damn. On tää vitu hurjaa ja joo tulee taas fläsäreit kaikest voi vittuuuuuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aloin kuuntelee taas timpan soittolistaa joten itku varmaan tulee jossain vaiheessa xd tajusin et tänään on 29.4. mikä tarkottaa sitä että nyt on tasan 4kk siitä kun rakastuin timppaan. Tai no tajusin ton kyl jo aikoi sit. Mut nii. Jotenki.. mh emt itkin tossa ku kävelin himaan ja en tiiä mitä ees tapahtu mut oli nii vitu paha olo. En tiedä iskikö se sit niin saatanasti mun tajuntaan et oikeesti tasan 4kk. Ja sit just ku miettii et en mä näe itteäni pääsemäs yli siit koskaan. Mä en niiku näe miten se ois mahollista. Ni kai se vähän pistää itkemään. Ja muutenki olin siin miettiny kaikkee et millast ois olla yhes sen kaa (miks mietin edes, pls) ja se sattu oikeest miettiä et jos se ois täs mu vieres. Ni kai se johtu kaikesta tollasesta sit, mietin vaa liikaa timppaa ja kaikki päin helvettiä muutenki ni xd juuh. Emt ehkä tää sen soittolistan kuunteleminen jopa auttaa ko se tavallaan auttaa ehk käsittelemään niit tunteita mut joo,,,, kuha en ny täysin romahtais.

Ei helvetti vielki itkettää/naurattaa se miten nopeesti aika menee ja tuntuu et mä en oo YHTÄÄN menny eteenpäin. Huvittaa oikeesti ku mietin jotai tammikuut ja oon sillee nii eikö se muka ollu hetki sitten. Juuhhhhh koht tät on kestäny puol vuotta ja oon sillee nii eikse ollu iha äske vasta ku rakastuin timoon XDD jooh ajantaju jotenki vääristyy vai mitä helvettiä?? Ku tuntuu et ei täs oo melkeen mitään tapahtunut. Normaalisti tässä ajassa mul ois ollu varmaan vaikka kuinka saatanan monta uutta about yhtä vahvaa rakkautta ja oisin varmaa iha uusis kuvioissa mut nyt ei ehei, sama tilanne kuukaudesta toiseen. Nii varmaa sen takia vääristyy ajantaju ku tuntuu ettei täs oo menny kauan aikaa ku mikää ei oo muuttunu mun pään sisäl. En osaa ees sanoilla selittää mut joo 🙃🙃🙃🙃

Hyi että tää on oikeasti traumaattista kuunnella näit joskus joulukuus(?) Lisättyi biisei. Niiku iha ekoi mitkä lisäilin tälle listalle. Vittu siit on kauan. Voi jumankauta että siitä on kauan ja oon edelleen tismalleen samoissa kuvioissa xDDDDDDD oikeesti. Nyt on kevät. Oon koko tän kevään ollu tässä. Joulukuusta. Uv:na: mietin timppaa. Tammikuussa: mietin timppaa. Helmikuussa: timppaa. Maaliskuussa: timppaa. Huhtikuussa: timppaa. Ja eiköhän samat setit jatku tästä eteenpäin. Niinpä niin. Asioita tapahtuu, k&p:n kolmoskausi tulee ko oon oottanu sitä koko vitun kevään, koht tulee se leffaki (en haluu ees aatella), voi vittu, lumet suli, aurinko paistaa, on valosaa eikä pilkkopimeetä niiku tammikuus, ymsymsyms ja mä edelleenkin.... Edelleeeeeennnnnnnnnnnn. Mietin. Ja mietin. Ja mietin. Sitä. Ja kuuntelen näitä biisejä. Ja. Mitä ihmettä. Niin ja tietenkin juon alkoholia suruuni. Aina silloin tällöin. En ymmärrä miten aika voi mennä näin hirveel tahdilla eteenpäin, en oo tottunu tämmöseen että jumitan samassa kohdassa kuukausitolkulla. Iha niinku normaali elämä ois pysähtyny siinä joulun jälkeen. Sillee joulukuu oli viel iha perus sekoiluu kunnes tuli joulu ja sit sillon 29.12. se tapahtu ja en voi oikeesti uskoa. Muistan kuinka koko sen alun olin ihan vitun sekasin ja kelasin koko ajan vaa et timpan on pakko olla tähän saakka kaikista vahvin rakastuminen mitä mul on ollu, se vaan kolahti nii lujaa sydämeen, kaikki vaa niiku oli ihan sellast saatanan sekoomist, en pystyny syömään normaalisti, itkin jatkuvasti siin jossain vaihees muistan kuinka se vitullinen ikävä alkoi kunnolla ja siin vaiheessa meinasin oikeest vaipuu kunnol epätoivoon ku en tajunnu mite vitus tuun kestää tän. Ja siitä saakka oon vaa aatellu timppaa ja voi vittu oikeesti mitä helvettiä täällä tapahtuu nyt taas. En saa niiku mitää selkoo enää itestäni ja ajatuksistani. Anyway. Kaikki vaa tapahtuu ja menee eteenpäin ja niin edelleen. Jos selaan mun galleriaa ni siel o vitusti kuvii noist. Jos selaan mun youtube-historiaa se on täynnä kummelii. Jos selaan mun muistiinpanoi siel on 37 muistioo timpast, niin saatanasti tekstiä, niin vitusti, niin vitusti liikaa. Ei helvetti. Eihän tää lopu mihinkään koskaan. Voi vittu moro. En jaksa enää edes ajatella. Ei täst tuu hevonhelvettiäkään ikinä. Ei vaan tuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
tajusin et tänään on 29.4. mikä tarkottaa sitä että nyt on tasan 4kk siitä kun rakastuin timppaan.
Paitsi että oikeest siit 2019 keissist ku lievästi ihastuin siihen ni siit onki yli 2 vuotta. En kyl vielkää tajuu mikä vitun case se oli. Juuh vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeasti VITTU my toric ass?????????? Oikeesti ei tunnu yhTäÄn biseksuaalilta taas ei YHTÄÄN D': oikeest voin vakuuttaa et mun toric ass on liian.... Toric :---D ei hyvä helvetti sentään. Alan oikeasti jo kyseenalaistaa koko olemassaoloani. Ei jeesus kristus nyt. En ymmärrä miksen muka vois olla biseksuaali mut ku oon ihan silleen kadottanu täysin connectionin siihen koko sanaan. HUOH. en osaa selittää tätä, jotenki ei vaa tunnu oikeelta. Mutta voi olla et tää menee ohi mut nice oikeest. Emt siis huvittaa koska oon ollu rakastunu naisiin mut tuntuu etten tarpeeks moneen, näköjään, ku en vaa tunne connectionii siihen. Oon vaa sillee nii missä ne naiset on tho. Missä vitussa ne naiset on tho. Ei oo mielessä yhtään kpl. Ja kyllä, tiedän että voin silti olla biseksuaali mutta jotenki täysin nyt vaa (luultavasti ohimenevä vaihe) yhteys kadonnu koko labeliin. Tosin vielä eilen katoin jtn muijaa (tietysti tosi lievästi, en mä mitenkään rakastunu siihe mut kattelin sitä kuitenki) ku olin huoltiksel ja olin vaa sillee yes i think i'm bi. Mut nyt taas: en voi olla bi ei tunnu yhtään siltä. Niiku geez ....... Really tho? Nyt kun en kriiseile, ainakaan tällä hetkellä, sukupuoltani niin voi JUMA sitte seksuaalisuus.

Fiilis tällä hetkellä: olen biseksuaali mut naiset yäk definitely nope

?????? Hyvä logiikka! Hah, hah. Ehkä kyseessä on se kuuluisa bi-cycle. Mutta enpä tiedä onko sillä mitään vitun väliä kun noi kaks kuitenkin niin siinä unohtuukin kyllä naiset aika vitun äkkiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huuutistaaaa XD olen bi mutta naiset: iu xDDDFFFFFFKDFKKFKFLFLF I DON'T FEEL SO GOOD.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
HUUTISTA tittelinikin jo sen kertoo,,,,,,,,,, toric henkilöitä tässä ollaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Tää niin helvetisti koska kuolen sisältä. Kaiken takia. Tarkoitan: kaiken. Mua ahdistaa. Eikä niinkään paljon edes toi biseksuaalisuus asia vaan emt ? Kaikki?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
PLS I'M CRAZY ABOUT BOYS 😭😭😭😭 ainaki noi kaks tho

WTF 0 kpl naisia mielessä. Mutta en kyllä ajattele ketään muita jätkiäkään (näköjään) kuin noita kahta XDDDDDDD PLEASE. End me.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
END ME END ME END ME END ME

😭😭😭😭😭😭😭😭😭 oon kattonu liikaa paskaa sori sw oli vahinko

Oli iha vitu söpöi nää herra Heinämäki ja leijonatuuliviiri pätkät 🥺💀 DED.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
HANG IN THERE BABY
THINGS ARE CRAZY
BUT I KNOW
YOUR FUTURES BRIGHT
HANG IN THERE BABY
THERE'S NO MAYBE
EVERYTHING TURNS OUT ALRIGHT
SURE LIFE IS UP AND DOWN
BUT TRUST ME IT COMES BACK AROUND
YOU'RE GONNA LOVE WHO YOU TURN OUT TO BE
😭😭😭😭😭

PLEASE????? end me already.

ei mutta oikeasti en jaksa KOKO AJAN yrittää saada ahistustasoja alemmas ku ne nousee koko ajan, vittu, koko ajan!!! Ylemmäs ja ylemmäs. Yritän epätoivoisesti saada ahistusta rauhottumaan mut ei mitään tulosta. Ahdistaa niin paljon etten pysty menee nukkumaan. Enkä edes tiedä miks mul on näin vitu paha olo. Ei kai se nyt pelkästään noista kahesta johdu? Vittu ku en tiiä kuka oon. Ja miks HELVETISSÄ mä tykkään noista? Ei mul oo ees muut kysyttävää ku et miks vitussa tykkään niistä molemmista?

HHHHHH

OIKEESTI.

aaaaa vittu miten mul voi soida päässä uliuliuli vaikka kuuntelen actually coverdale/page 🙃🤤 MIKS TOI KUOLAAVA EMOJI LMAO katoin nopee et se ois ollu tää: 😢 HUUDAN XDDD

ULIULIULIULI UHHUHHUU
ULIULIULIULI UHHUHHUU
ERÄMAASTA TUULI TUO HUUDON VAIENNEEN 🙃

ei vittu oikeasti. Nyt onh.

Miksi VITUSSA siis miksi V I T U S S A tykkään niistä molemmista?????? Miksi, niin? MIKSI?

okei mutta en kriiseile tota biseksuaalisuus asiaa enää, tiedän olevani biseksuaali oikeasti vaikka kuinka naiset tällä hetkellä ällöttäisikin. Okei, ällöttää on ehkä vahva sana :D mut tarkotan et en pysty kuvittelee olevani kenenkään muidun kans. En kyl kenenkään muun jätkänkää kans et sillee??? Noi kaks on liikaa mielessäni ,,,, pyää 😭 huh,,, tää on oikeesti vaikeeta mut yritän muistaa sen että mun biseksuaalisuus silti pysyy vaikka ei aina tunnukaan yhtää siltä. Ei sen tarviikaan tuntua. Ei tosiaan tarvitse :} ja kuitenkin oon ylpee bisse et vaikka en ajattele yhtä ainutta naista ni se on siltikin mun identiteetti. Valitettavasti. Tai no siis tavallaan valitettavasti vaik oon sinänsä ylpee mut nii sinänsä: en pidä :Dd

Huh nyt tolkutan itelleni joka päivä tyyliin että: olen biseksuaali vaikka musta ei tuntuis siltä, olen biseksuaali vaikka musta ei tuntuis siltä xDDD vituttaa vaan oikeasti tää saatanan asdjfkfkgglglflflflfllffkfkfkfk hhhhhhhhhhhhh JUUH NIINPÄ NIIN, vittu, kaikki on hyvin. Samanlaiset hermoromahdukset tulilla ku härkösellä ja vileniuksella.

Enkä voi ymmärtää miks vitussa kuuntelen i wanna love you forever?????? RAUHOTU oikeest nainen. Pliis. Ei tämmösiä biisejä joista on liian vahvat muistot. XDDDDBDJDKFKK sen sijaan vois kuunnella läpäl uliuliuli. Eiku. Mitä.

Btw, actual kuvamateriaalia hessusta ja timpasta sopimassa että tuhotaanpa qualitymonkeyn koko elämä tässä näin:
Screenshot_20210429-185154.png

Että kiitos! 🙄 Eiku for real ahdistaa tho. En saa silmiäni irti noista. En saa. En tajuu miten voi vieläki olla näin rakastunu. Voisin tuijottaa noit ikuisuuden. Miten helvetissä voi pitää noin lujaa otteessaan? Ei niiku mitää vitu rajaa?

Nyt nukkumaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei saatanaaaaaaa xDDDD oli taas sellaset unet että. Taisin nähä molemmista unta. Hessu oli ainakin varmasti siinä, näin unta että seurustelin sen kaa (🥺💞) mut sen tytär oli silleen "🙄😑" siitä asiasta ilmeisesti tai sit se oli muuten vaa vittuuntunu jostain mutta ilmeisesti siitä meidän jutusta :D vittu mikä uni. Sit toises kohtaa olin taas ala-asteella tai jotain ja timppa oli mun opettajana xDDD Tai jotain tämmöstä en ees tiiä mut juuh??? Aaa miks nään aina unta siit et timppa on mun opettaja tai jotain. Joojoo se on koulutukseltaan opettaja mut pliis chill nyt oikeesti :DDDD rääh huudan. Ja kamalaa on se että heräsin random kiimaan ja muutenki oon huomannu et monesti häiritsevän paljon saattaa panettaa nimenomaan just aamulla ku herää jostai (mahdollisesti hyvin kyseenalaisesta) unesta ja tavallaan se tunne jää päälle liikaa :S huoh.... Aamut vittuun. Tai oikeestaan nyt on iltapäivä,,,, jos tarkkoja ollaan. Mutta joo en voi hyvin. En minkään suhteen xd voi elämä kunpa en ois heränny tohon panetukseen must tuntuu et se sekotti mun päätä liikaa ja nyt oon sillee "........?" Apua D::::: hemmetti ku piti olla liian kuuma uni (joo siis siinä oli ainaki joku random sexy kohtaus hessun kaa myös joten....)

Eiiiiiiii näin. Mikä hätänä. Muutenki oon niin hämmentyny eilisestä ku kattelin noit vanhoi juttui uudestaan ja olin vaa sillee et en muistanukaa et tää oli näi vitu söpöö xddddd aaaaaa. Sulin vittu joka kerta vaa timpan hymylle ja ei en pidä tästä nyt yhtään. En. Ei. Aaaaaaa. On kyllä niin selvää taas että ei näköjään kukaan muu oo (tavallaan) yhtä rakas ku noi kaks. Voin huonosti. Kyllä. Hyvin huonosti.

Mutta kai sitä pitäisi pikkuhiljaa noustakin actually. Mun ajatukset on vaan niin hemmetin sekasin etten pysty mihinkään. Nojaa ihsm.

Ylös Pohja