HANG IN THERE BABY
THINGS ARE CRAZY
BUT I KNOW
YOUR FUTURES BRIGHT
HANG IN THERE BABY
THERE'S NO MAYBE
EVERYTHING TURNS OUT ALRIGHT
SURE LIFE IS UP AND DOWN
BUT TRUST ME IT COMES BACK AROUND
YOU'RE GONNA LOVE WHO YOU TURN OUT TO BE 😭😭😭😭😭
PLEASE????? end me already.
ei mutta oikeasti en jaksa KOKO AJAN yrittää saada ahistustasoja alemmas ku ne nousee koko ajan, vittu, koko ajan!!! Ylemmäs ja ylemmäs. Yritän epätoivoisesti saada ahistusta rauhottumaan mut ei mitään tulosta. Ahdistaa niin paljon etten pysty menee nukkumaan. Enkä edes tiedä miks mul on näin vitu paha olo. Ei kai se nyt pelkästään noista kahesta johdu? Vittu ku en tiiä kuka oon. Ja miks HELVETISSÄ mä tykkään noista? Ei mul oo ees muut kysyttävää ku et miks vitussa tykkään niistä molemmista?
HHHHHH
OIKEESTI.
aaaaa vittu miten mul voi soida päässä uliuliuli vaikka kuuntelen actually coverdale/page 🙃🤤 MIKS TOI KUOLAAVA EMOJI LMAO katoin nopee et se ois ollu tää: 😢 HUUDAN XDDD
ULIULIULIULI UHHUHHUU
ULIULIULIULI UHHUHHUU
ERÄMAASTA TUULI TUO HUUDON VAIENNEEN 🙃
ei vittu oikeasti. Nyt onh.
Miksi VITUSSA siis miksi V I T U S S A tykkään niistä molemmista?????? Miksi, niin? MIKSI?
okei mutta en kriiseile tota biseksuaalisuus asiaa enää, tiedän olevani biseksuaali oikeasti vaikka kuinka naiset tällä hetkellä ällöttäisikin. Okei, ällöttää on ehkä vahva sana :D mut tarkotan et en pysty kuvittelee olevani kenenkään muidun kans. En kyl kenenkään muun jätkänkää kans et sillee??? Noi kaks on liikaa mielessäni ,,,, pyää 😭 huh,,, tää on oikeesti vaikeeta mut yritän muistaa sen että mun biseksuaalisuus silti pysyy vaikka ei aina tunnukaan yhtää siltä. Ei sen tarviikaan tuntua. Ei tosiaan tarvitse :} ja kuitenkin oon ylpee bisse et vaikka en ajattele yhtä ainutta naista ni se on siltikin mun identiteetti. Valitettavasti. Tai no siis tavallaan valitettavasti vaik oon sinänsä ylpee mut nii sinänsä: en pidä :Dd
Huh nyt tolkutan itelleni joka päivä tyyliin että: olen biseksuaali vaikka musta ei tuntuis siltä, olen biseksuaali vaikka musta ei tuntuis siltä xDDD vituttaa vaan oikeasti tää saatanan asdjfkfkgglglflflflfllffkfkfkfk hhhhhhhhhhhhh JUUH NIINPÄ NIIN, vittu, kaikki on hyvin. Samanlaiset hermoromahdukset tulilla ku härkösellä ja vileniuksella.
Enkä voi ymmärtää miks vitussa kuuntelen i wanna love you forever?????? RAUHOTU oikeest nainen. Pliis. Ei tämmösiä biisejä joista on liian vahvat muistot. XDDDDBDJDKFKK sen sijaan vois kuunnella läpäl uliuliuli. Eiku. Mitä.
Btw, actual kuvamateriaalia hessusta ja timpasta sopimassa että tuhotaanpa qualitymonkeyn koko elämä tässä näin:
Että kiitos! 🙄 Eiku for real ahdistaa tho. En saa silmiäni irti noista. En saa. En tajuu miten voi vieläki olla näin rakastunu. Voisin tuijottaa noit ikuisuuden. Miten helvetissä voi pitää noin lujaa otteessaan? Ei niiku mitää vitu rajaa?
Nyt nukkumaa.