Aihe vapaa No NYT on psykoosit tulilla

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Nah kirjotin tähän eka pitkän tekstin mut pyyhin sen pois ja tyydyn vaan sanomaan että en ymmärrä enää mistään mitään. En mitään. Mistään

En yhtään mitään. Oon nyt kattonu kaikki kaudet kummelista ja on vähän tyhjä olo. Katoin myös rockstopin koostejakson missä oli timppa myöskin, ofc. En vaan ymmärrä oikeesti enää. Mua ahistaa ja itkettää vähän, mä en käsitä enää ja totta kai timpan lisäks siin rockstopis oli pakko olla pepen laulama biisi myös. Eli en siis päässy pepestäkään eroon, vaikka kuinka haluisinkin. Se nyt meni ihan päin helvettiä siis. Lopputulos on se että mietin timppaa ja hessua ja pepeä mutta toisaalta ehkä muitakin mut toisaalta lähinnä timppaa mut toisaalta,,, tai siis täl hetkellä oon kyl ihan vitunmoisis timppa-psykooseis ofc, mut ei se ny tarkota etten rakastais muutamia muitaki.

Siis mitä helvettiä. Kirjotin ton ja äsken alko spotifys soimaan dingo. Siis? Tietääkö Spotify oikeesti mitä mä kirjotan :DDDDDDDDDDDD mitä vittua täällä tapahtuu. Nyt ei ois voinu parempaa ajotusta ollakaan. Tää on nyt kaikki ihan sairasta niiku kaikilla mahollisilla tavoilla. Ehkä aika lopettaa ajattelu kokonaan tai jotain.

Onneksi sentään jotain plussaa, jos ei mitään muuta hyvää niin ainakin se että oon (näköjään ainakin toistaseks) lopettanu obsessoimisen mun sukupuolesta, seksuaalisuudesta ja kaikesta muutenkin. Oon vaa todennu olevani queer ja siinä se. Toistaseks tuntuu helpottavalta enkä obsessoi tota tällä hetkellä. Ja vaikka se obsessoiminen joskus jatkuiskin ni ainakin hyvä saada edes vähän taukoa jos ei muuta. Mutta toivotaan ettei ala uudestaan. Jos ei mitään muuta hyvää ni edes toi, edes tällä hetkellä. Mutta eipä se toki ny ihan hirveesti lohduta kun kaiken muun suhteen on helvetti irti taas :Dd nojoo jep mielenkiinnolla odotan et mihin tää taas tästä kehittyy, ei saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Näin TAAS unta timpasta. Millonkohan viimeks se ei ois ollu mun unissa huoh. Niin vitun raastava kaipaus aina vaan. Viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Jepjep, voi vittu oikeesti. Mitä helvettiä tässä nyt sit enää voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Huutista sille kun koko tää soittolista muistuttaa mua näköjään timpasta vaikka tää ei oo ees se minkä oon tehny nimenomaan timpalle, mut näist biiseist tulee kuitenkin mieleen se, siks ku muistan ku sillon joskus (tammikuus?) Kuuntelin tätä ja sillonki mietin vaa timppaa näiden biisien takia 🤔 en ikinä tuu varmaan kuuntelee tätäkään listaa ilman että mietin timppaa. Siis miten kaikki biisit voi kertoo siitä, sellasetki jotka on yleensä liittyny johonki toiseen henkilöön. Kaikki muistuttaa mua siitä. Edelleenkin. Huoh täytyy varmaan yrittää nukkua ku eihän tästä tuu mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
En saanu unta nii kirjotin rakkausrunon/-laulun timpalle 😔 hyvin menee. Saankohan nukuttua silmäystäkään ennen kun mun pitää siinä joskus seittemän aikaan nousta? Btw, mul alkaa olee koht aikamoinen kokoelma jo noita tekstejä jotka on kirjotettu timpalle. En tiiä onks tää tervettä :D
 
Ylös Pohja