Seksuaalisuus & sukupuoli No voi vittu oon varmaan sittenkin allo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Huoh allo tai grey en tiiä :D täysin ace en voi millään ilveellä olla. Mut en oo varma. Ärsyttävää kun tohon ei oo sellasta selkeetä määritelmää. Jos ace on sitä että et tunne ollenkaan seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan, grey sitä että tunnet vain vähän ja allo sitä että tunnet "normaalisti" seksuaalista vetovoimaa niin olisin kai sitten allo, mutta kun mun (joskus) äärimmäisen matala libido sekoittaa mua ja äähh emmä tajuu. Kumpi mä vittu olen xd voi ny vittu. Miks pitää ees olla greyseksuaalisuus miksei sitä voi laskee vaan alloks koska se kuitenkin on seksuaalista vetovoimaa vaikka sitä tuntiskin hyvin vähän. Voi ny helkkari. Ja todella hämmentävää oikeesti miten rajusti mun libido vaihtelee niin juu ei vois enää sekavampaa olla??????? Kai mä sitten olen allo? Jotenki se greyn ja allon raja on hyvin epäselvä mulle.

Voi ny hitto vie. Mutta en kai mä sitten kuitenkaan niin harvoin koe seksuaalista vetovoimaa että se laskettaisiin greyksi tosin en tiedä mikä on harvoin tässä tapauksessa.

Jaa kai mää sitten oon allo. Ehkä mä oon allo jonka libido vaan vaihtelee semi rajusti ja välillä ollaan niin sex-repulsed että ja välillä taas .... Ei niin repulsed? Mitä helvetin vittua oikeasti, olispa tää jotenki selkeetä mut ku ei.

Todella häiritsevää varsinkin se ahdistus nimenomaan mitä seksi tuottaa mut välil se ei ahista niin paljon mut välil ahistaa ihan vitusti ja aa mitä vittua nyt.

Mut kai mä oon allo? Siis voinhan mä olla allo ja silti mulla voi olla ahdistust seksiin liittyen eihä se tarkota et olisin ace spektrumilla. Mut. En vaa tiiä mis menee allon ja greyn raja. Tiedän että tunne seksuaalista vetovoimaa juuh se on käyny selväks viimeistään nyt viime aikoina, mutta kun se vaihtelee niin rajusti niin välillä tuntuu että tunnen sitä vain vähän tai en ollenkaan ja välillä semi useinkin joten????????? I guess oon allo. Ahahaha ei juma.

Mut tietty on ihan ymmärrettävää että oon ajatellut olevani grey varsinkin silloin niissä vaiheissa ku oon ollu todella repulsed by sex ja muutenkin kaikin tavoin tosi haluton mihinkään ikinä. En mä tiedä kai mä oon sit vaa sellanen et se vaihtelee mulla kausittain. Mä jotenkin ajattelin et mä olisin aina sellanen etten haluu seksiä melkein yhtään mut... Nii emt. Voi vittu, tämäkin olisi helppoa jos olisi vain aseksuaali ja allo, silloin olisin tietenkin allo. Oikeesti. Make it simple. Pliis.

Okei kun kattoo tätä:
Niin i guess i'm allo. Siis tos on edelleen hankala toi et mikä on "rarely" mut luulen kuitenkin et mul ei oo niiin harvoin kun tossa tarkotetaan. Ehkä harvemmin kuin monella muulla mut silti oon varmaan allo, i think. Jep kai mä sit oon. Hyvä, ehkä nyt mun ei tarvi enää olla confused. Eikä se mitään vaikka mulle tuliski kausia jolloin "tuntuu enemmän aseksuaalilta" voin silti olla allo mut mul vaan vaihtelee tää paljon. Oke mahtavaa jes. Nyt tiedän sentään vähän paremmin kai millanen oon.

Vituttaa kyllä silti kaikki edelleen enkä tiedä edes miksi :D jippii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Ei vittu tai en sittenkään tiedä voi saatana kun mä???? Oikeesti kumpi mä oon en mä vittu tiiä en mä jaksa. No vittu. Enhän mä nyt mitenkään HARVOIN tunne seksuaalista vetoa mitä vittua eihän tää nyt ole harvoin?? Välillä mulla on kyllä kausia jolloin tunnen sitä harvoin, mutta sitten on myös kausia jolloin tunnen sitä usein. Joten tuskin sitten olen grey? Huoh hoih. Oon allo. En vaan ymmärrä miten voi olla näin vaikeeta.

Tää tho:

Niin vitusti. Päätä särkee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Lmao yritän nyt vaan tolkuttaa itelleni että oon allo etten enää ahistuis täst asiast tai tuntis oloani hämmentyneeks. Rakastan ocd:tä kyllä. Jee.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
En tiiä mitä tähän pitäisi ylipäätään vastata. Jaan kyllä sun tuskan tuon harmaan alueen lepattavista rajoista.
Ite ajattelen niin, että harmaalle alueelle identifioituminen allon sijaan tapahtuu siksi, että se on tavalla tai toisella merkittävää sen tyypin elämän kannalta. Ja musta on ihan hyvä, että sillä harmaalla alueella ei ole erityisen tarkkaa määritelmää, koska sinne päätyvien tyyppien kokemukset voi monella tavalla poiketa tavanomaisesta. Jos ymmärrät mitä tarkotan.
Se vaan kuvaa niitä väliinputoajia, jotka ei sovi hyvin kumppankaan ääripäähän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
En tiiä mitä tähän pitäisi ylipäätään vastata. Jaan kyllä sun tuskan tuon harmaan alueen lepattavista rajoista.
Ite ajattelen niin, että harmaalle alueelle identifioituminen allon sijaan tapahtuu siksi, että se on tavalla tai toisella merkittävää sen tyypin elämän kannalta. Ja musta on ihan hyvä, että sillä harmaalla alueella ei ole erityisen tarkkaa määritelmää, koska sinne päätyvien tyyppien kokemukset voi monella tavalla poiketa tavanomaisesta. Jos ymmärrät mitä tarkotan.
Se vaan kuvaa niitä väliinputoajia, jotka ei sovi hyvin kumppankaan ääripäähän.
Mm. Ja ymmärrän hyvinkin miksi greyksi oon identifioitunu koska oon kuitenkin välillä aika pitkiäkin aikoja sellanen että jos olisin parisuhteessa niin tuntisin koko ajan painostusta seksiin enkä haluis, siksi että mun libidot ja muut vaihtelee ilmeisesti luonnostaan vaan niin paljon. Että tokihan se nyt vaikuttaa mun elämään joten periaatteessa joo "voisin" kyllä olla grey myös sen määritelmän mukaan. Koska kyllähän se nyt mun elämään vaikuttaa. Et ymmärrän kyllä. Mut sit taas jotenki mulle tuli vaa inhottava olo silti siitä ja jotenkin sellanen et valehtelisin. Tai ettei se kuvaa mua hyvin, vaikka tavallaanhan se kuvaakin mut tavallaan ei. Mut sit voinhan mä olla allo mut silti ihmisenä sellanen että mun fiilikset vaihtelee (varmaan ne vaihtelee kaikilla joskus mut luulen et mulla se on sellast mikä vaikuttaa enemmän kaikkeen tai jtn) mutjoo. Joka tapauksessa must tuntuu et välillä oon niin "ace" että tää on oikeest sellanen asia mikä pitäs tyyliin kuuluttaa kaikille ennen ku esimerkiks mihinkään suhteeseen koskaan ryhtyy, koska en tosiaankaan halua joutua painostetuks missään vaiheessa. Mutta kai se on ihan sama sanonko sille että oon greyseksuaali ja selitän mitä se mulle tarkottaa vai oonko vaan silleen et hei mä oon ihmisenä tämmönen mut en välttämättä sanois kuitenkaan olevani grey. Joka tapauksessa kai se asia on sellanen mikä vaikuttaa mun elämään aika paljon mut jotenkin kai silti koen et allo on spesifimpi määritelmä mulle vaikka tavallaan kai greykin kävis. Mut en tykkää kun se jotenkin tuntuu huijaamiselta. Vittu että on taas ongelmat. Noh, ocd:stä kai tämäkin suurimmaks osaks johtuu. Anyways kiitos viestistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Huutista mitä vittua also Bold of me to assume et tulisin koskaan olee suhteessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Vittu et oon oikeesti idiootti kaikin tavoin tän mun ocd:ni kans, käyttäisinpä yhtä paljon aikaa ja energiaa hyödyllisiin asioihin kuin käytän turhista asioista obsessoimiseen. Vaikka toisaalta ei kai sr turhaa ole jos se mua häiritsee. Joka tapauksessa. Tässäkin tapauksessa se seksuaaliterapia varmaan olisi ihan hyvä että saisin jonkun otteen vittu elämästäni enkä koko ajan ahdistuisi asioista mutta,,,, kun en uskalla mennä niin en uskalla mennä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Ya boi saatan olla ehkä jopa aceflux vaikka en tämmöisiä marginaalin marginaali identiteettejä jaksaisikaan. Ja en tiedä jos aceflux tosiaan tarkottaa sitä että on yleensä kuitenkin ace spectrumilla eikä yleensä allo, mutta en tiedä mikä mulla on se kaikista yleisin fiilis noista. Ehkä allo tai grey. Emmä tiiä ku ne vaihtuu aika randomisti. Mut toisaalta aceflux on siitä ihan hyvä että se kuvaa kyllä jossain määrin sitä miten nää mulla menee. koska sillon ku mulla on ace phase niin mua todellakin ahdistaa kuitenkin se ajatus että oisin suhteessa ja joku painostais mua koko ajan seksiin ,,, niin en tiedä voiko mua sillon ihan täysin alloksikaan laskea. Vaikka toki varmaan moni allo kokee haluttomia kausia ja kaikkee, mut en mä tiedä onko se ero sitten siinä että alloilla siihen on joku syy (esim stressi) ja must tuntuu et se vaa on luonnostaa se millanen mä oon eikä se välttämättä johdu ressistä. Eikä mua myöskään haittaa se enkä toivo siihen muutosta. Yleensähän haluttomat on silleen "loppuispa tää haluttomuus" mut mä oon aina sillee "yea boi tää on just jees, nautin elämästä eikä mult puutu mitään enkä kaipaa seksuaalisia tunteita ollenkaan". Muistan kun joltain joskus taisin kuulla just jotain sen suuntasta että sillä oli joku haluttomuuskausi (saatto johtuu mielialalääkkeistä sen tapauksessa tho) mut se oli ihan sillee et "mä haluisin haluta!" Tai et ilmeisesti se jotenkin kaipas seksiä mut se ei vaan jotenkin,,, keho ei jotenkin vissiin toiminu tai jotain. Mä taas en ikinä oo varmaan ajatellu noin jonka takia mun oli vaikeeta ymmärtää miten joku voi tuntea niin. Sillon ku mul on ace phase ni mä en todellakaan kaipaa seksiä mitenkään yhtään millään tavalla. Oon vaa onnellinen siitä että ei häiritse seksuaaliset tunteet. Mutta tietysti se negatiivinen puoli siinä on että sitä rupee pelkäämään kaikkea parisuhteisiin liittyvää ja tuntee painostusta. Mutta muuten jees. Mut sillon ku mul on allo phase ni on sekin siinä hetkessä ihan ok mut toisaalta se seksuaalinen attraction saattaa olla aika intense ja uuvuttavaa ainakin jos sitä vaihetta jatkuu pitkään.

En tiedä, olenkohan sitten aceflux. Ehkä. Tulee vaan sellanen special snowflake fiilis jonka vuoksi kai haluisin olla ihan vaan normaali alloseksuaali. Vau fobiat taas tulilla itel D: mutta kyllä kieltämättä aceflux kuulostaa sinänsä aika kuvaavalta ehhhh se vaan että en tiiä välttämättä onko ace phase se yleisin tila missä oon vai mitä mut ihasama. Kai mä saan käyttää termejä niinku haluun. Huoh mutta on tää raskasta. Ja just kun iloitsin että oon ees yhessä asiassa normaali mutta en taida olla missään xd oon queen of special snowflakes näköjään.
 
Ylös Pohja