Aihe vapaa Noniin ja taas tätä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mähän SANOIN että kevät saa mut sekoomaan ehkä entistäkin pahemmin! Päädyin tietenkin kattomaan tän: joten voi vittu,,,,,,,,, tää on niin tätä. Pantse ja juha 😑 tää on oikeesti tismalleen niin sitä mitä odotinkin, mul oli paha aavistus et joskus oon viel taas sillee hihih söpöt 😑😑😑😑😑 koska oon joutunu kummelin takii altistaa itteeni taas noillekin. Kyl voi vittu että siepoo taas. Aina käy näin. Oon jo alkanut ajatella karia ihan vaan koska oon kattonu kummelia ja sen takii youtube ehottaa mulle ketonen & myllyrinnettä ja siks aloin miettii karii, nyt mietin juhaa ja pantsee taas siks että päädyin niiden yhteiskiertuevideoiden kautta sitten taas tajuumaan sen että ok onhan ne vissiin sit söpöjä edelleenkin. HUUTISTA eli sen lisäks et kummeli pilaa mun elämän koska timppa ja hessu niin niiden takia oon alkanu ajattelemaan myös karia, pantsea ja juhaa. Nyt menee vahvasti.

Reaktioni tähän: noniiiiin voi vitttu (niilon äänellä)

HHHHHH

Muistot tulvii
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ääh, niinpä, kevät on juuri sitä aikaa kun mullakin pää sekoo entisestään, joten samaistun. Tuntuu että tää päivänvalon määrä (mun kohdalla myös eräs toinenkin valo) saa aivokemiat jotenkin sekaisin ja tulee tavallista herkempi kaikelle ja ääh itsehillintä meinaa pettää joissakin asioissa (ainakin mulla).
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ääh, niinpä, kevät on juuri sitä aikaa kun mullakin pää sekoo entisestään, joten samaistun. Tuntuu että tää päivänvalon määrä (mun kohdalla myös eräs toinenkin valo) saa aivokemiat jotenkin sekaisin ja tulee tavallista herkempi kaikelle ja ääh itsehillintä meinaa pettää joissakin asioissa (ainakin mulla).
Todellakin joooooooooo 😭 en olekaan näköjään ainut jolla on tää ongelma voi jumantsuikka oikeest, aina yhtä saatanan sekoomista keväisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Eppu normaali apua eikä D:::: ääääääääää
Äläkä vain sano että sinäkin tykkäät niistä! :D tai siis ymmärrän jos kuuntelet niitä Myös mutta älä nyt vaan sano että olet ihastunut johonkin niistä. En voi suositella nimittäin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Voi vittu että silvennoinen, kahilainen ja ketonen on rakkaita :Ddddddddd noniin tää meneeeee hyvin
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Äläkä vain sano että sinäkin tykkäät niistä! :D tai siis ymmärrän jos kuuntelet niitä Myös mutta älä nyt vaan sano että olet ihastunut johonkin niistä. En voi suositella nimittäin :D
No voihan nyt, totta hemmetissä olen! :D kylläpäs tämä onkin nyt, meiltähän loppuu kohta julkkikset kesken D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Kehenkäs sinä :D meikäpoika painelee nyt kuitenkin nukkuman, että järki vielä huomisen selviäsi
Hyviä öitä sitten! C: ja siis, juhaan ja pantseen toki. Aloin tykätä niist joskus 2018 mut näköjään vielki tunteit: on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Voi nyt saatana mun kanssa :D
Juhan pörrönen tukka :D oikeest tuo koko paska tappo mut nytten :] voi vittu :DDDDD kaiken lisäks kuuntelen sweater weather nyt ja :Dddddd juuhjooh. My bi identity is strong 😭🥺 mut tota hei ihan kamalaa öö mitä vittua 😭😭😭😭😭😭 en mä selvii ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
HUUDAN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD RÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

olin just kattomas juhan kuvii elikkäs selaamassa galleriaani vuosien takaa ja sit yhtäkkiä alkaa soimaan tää: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD cure :'DDDDDDDDDDD huuto-oksennusta

Oikeest pliis ei simonia enää koskaan (eikä Rogeria)

Ahaa nyt soi britneyn born to make you happy :DDDDDDD LET ME JUST TAKE MY STUFF AND GO DIE SOMEWHERE. I'll just get up and go.

Hi

I'm alright :) kaikki on ihan okei

Mitä tossa äsken tapahtui????????????
Mä en todellakaan tiedä. Mitä täällä on tapahtunut koko päivänä oikeestaan. Siis kari ja juha varsinkin sekottaa pakkaa ihan huolella?????????? Anteeks???????? Voisitteko nyt vaan painua vittuun xd mitä xdxdcdcfcdcdcehjrkrktktktkkk

JA HETI PERÄÄN BORN TO MAKE YOU HAPPYN JÄLKEEN SOMETIMES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD RÄÄÄÄÄÄÄÄ lisää britneyy no kylhä se käy X---------D

Who am i

Mikä vuosi

Missä olen

Tho

Mikä tilanne

HIRVEET FLÄSÄRIT kun rakastuin kariin sillon juu no siis 2010? SOS SAATANA KILL ME NYT HEI :DDDDDDDDDDDDD mut siis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kiljun

Mut siis anyway sillon vuosia sitten ku tuli napapiirin sankarit (se eka niistä) niin katoin sen oikeest varmaa yli kymmenen kertaa 😭😭😭😭😭😭😭😭 eikä varmaa muutenkaan ollu yhtää epäilyttävää ku aloin hankkii leffoi mis kari on 🤔 ei varmaa kukaan osannu arvata et oon rakastunu siihen 🤔 HUUDAN :DDDDDD MIKÄ MULLA ON HÄTÄNÄ OIKEESTI :DDDDDDDDDDDDDDDD ja näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Totta kai alko soimaan you can't hurry love, taisin kuunnella tätä kappaletta paljon kari-aikoina. Paitsi tää on Phil Collinsin versio ja sillon taisin kuunnella ehk enemmän sitä Supremesin.

JA HETI SEN PERÄÄN HEATHER :DDDDDDDDDDDDDDDFF en tiiä miks mut Heather on selkeästi aika lailla hessu-biisi. Tulee siit ehk muutki mieleen mut kaikista eniten hessu ja iha vaa siks ku kuuntelin tätä niin paljon just sillon ku tää hessu-juttu alko. Ei saatana nyt. Ei saatanan vittu nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ei saatana ja nyt ajatellaan pepeä voi vitun kyrpä ny sentää :-----Dddd
😩😩😩😩😩 Joo siis vittu ei ollenkaan näytä timpalt tai mitää. Lähes kopio timpast sanoisin :---------D juujuu näinhän tämä taas menee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Pepe on elämäni rakkaus eiku mitäeiku timppa siis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kuolen pois. Moi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
::DDDDDDDDDDDDDD MITÄ VITTUA

Juujuu

Miks kuuntelen rihannan skin, ei tee hyväääää tämä 🤭 mielikuvitus rupee laukkaamaaaannnnn

oikeesti mitä vittua nyt

Voi vittu i love that whole album mut emt wildest dreams saa mut rajuihin tunnetiloihin kyl 😭😭😭😭😭🔫

Vittu tää on rajua koko keissi :--D tai siis öö keissit???????? Haluun pois tästä helvetillisestä tuskasta xd tirsk alan itkemään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
XDDDDDDDDD
REAKTIONI (kohta 0:06) kun tajuun et oon katellu tässä liikaa kummeli-, dingo-, kari- ja eppu-shittiä:
Näinpä näin. Lmao i only love talented and legendary kings tho. Huuuuuutista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Huuudan vittu mikä aivovamma XDDDDD ei saakeli. Vaikka toisaalta oon kyllä oikeestiki ylpee siit et mul on parhaat ihastukset 🤔😭 only quality stuff 😏 only hot old men 😏

XDDDDDDDDDDDDDD juuh

Noniin siis mutta huutista tosin sille että kari on noista nuorin ja se on 49. Vau, yks alle viiskymppinen, joka ei sekään oo alle viiskymppinen enää kauaa XDDDDDDD joo eiköhän ala olee selvää mun preferenssit tässä kaikille että,,, sillä lailla,,,

En ole katkera mutta kuitenkin 🎶🤔 must tuntuu et alan käyttää totakin memeä ihan joka kohdassa tästä lähin :> nice, seki tuli timpan takia nimittäin koska rockstop :---D

IHAN KAAMEITA FLÄSÄREITÄ TYYLIIN samaan aikaan karista ja timbasta ja hesusta,,, tuli melkee samaa aikaa mieleen yks muisto jostain sieltä vuosien takaa koska kari ja sit myös se yks tv-johtaja sketsi 😭😩 *hyperventiloi ja saa paniikkikohtauksen ja menehtyy* also tuli mieleen yks Popedan keikka missä olin joskus aikoja sitten mut se ei häiritse yhtä paljon kun nää muut fläsärit RÄÄH

hyiiii varsinkin nyt nää dingoon liittyvät fläsärit ei jestas, en oo koskaan puhunu pepelle enkä jontulle mut oon kuitenkin käyny muutaman kerran keikal joten oon nähny ne kuitenkin ja voi niitä muistoja?????? Oikeestaan vituttaa vähän koska pepen oon nähny keikal joku kolme kertaa ainaki enkä oo ikinä jutskannu sille mitään, jontun oon nähny varmaan siis noi kolme kertaa plus yks kerta siihen päälle ko se oli toisen bändin kans ei dingon. Luulis tos nyt olevan tilaisuuksia ja olis kai ollukin mut olin tyhmä enkä tajunnu jäädä oottamaan et jos tulis chance jutskata. Yyyh ihan hirvee olo siis muistan vittu kaikki asiat liian hyvin voi vittu tää pepe-juttukin alko 2018 😭 oikeesti 2018, mitä vittua. En tykkää yhtään tästä, en yhtään. Mä en pysty tähän. Enkä taaskaan voi nukkua tai silt ainaki tuntuu.

Voi vittu mää kuolen aina ku muistan miten vitun söpö timba oli rockstop-jaksois ei helvetti se oli niin pieni vauva siinä? 20jotain vuotta 😭 lähes mun ikänen mitä mä oon täl hetkel ei helvetti se oli niin söpö et heitän henkeni tho, voi vittu et menee hyvin

Tuntuu et mun aivot on koko ajan sillee pepe timppa pepe timppa pepe timppa pepe timppa pepe timppa pepe timppa pepe timppa EI SAATANA

NO EI IHMEKÄÄ KU NE ON KU KOPIOT TOISISTAAN melkeinpä

AI SAATANA että vituttaa

Voi helvetin perse (kaikki menee päin vittua saatana)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Auttitta D: tirsani menivät ihan hyvin, jouduin vaan ammutuksi
Onnea D: itse en ole nukkunut taaskaan melkein yhtään, en muista enää onko tämä kolmas vai neljäs yö kun nukun lähes olemattoman vähän ja alkaa todellakin oikeasti tuntua. En pysty tehdä mitään ja olis oikeasti asioita mitä pitäs hoitaa mutta en sitten taidakaan hoitaa. Pakko varmaan keskeyttää yksi kurssi jolla olen ja sanoa ohjaajalle että mun vointi ei kestä enää. Pakko saada nukuttua taas normaalisti, enkä pysty siihen näköjään jos oon jossain sellasel kurssil mihi mun pitää herätä joka aamu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Vituttaa oikeest jos se ohjaaja ajattelee et en nuku siks ku en vaa viitti mennä nukkumaan, ei, vaan mun pakko-oireet estää sen ja kaiken muunkin. Kyllähän sen on pakko Ymmärtää etten pysty tämmöseen tässä tilanteessa?
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Onnea D: itse en ole nukkunut taaskaan melkein yhtään, en muista enää onko tämä kolmas vai neljäs yö kun nukun lähes olemattoman vähän ja alkaa todellakin oikeasti tuntua. En pysty tehdä mitään ja olis oikeasti asioita mitä pitäs hoitaa mutta en sitten taidakaan hoitaa. Pakko varmaan keskeyttää yksi kurssi jolla olen ja sanoa ohjaajalle että mun vointi ei kestä enää. Pakko saada nukuttua taas normaalisti, enkä pysty siihen näköjään jos oon jossain sellasel kurssil mihi mun pitää herätä joka aamu.
Ehdottomasti teet niin D: yöunet on välttämättömyys!
 
Ylös Pohja