Vierotusoireet ei oo ikinä kivoja (usko mää kyllä tiedän) mut ne loppuu aikanaan. Onneks teet lääkärin valvonnan alla ja lasket pikkuhiljaa annosta niin lievittää niitä oireita. Toivottavasti seuraava lääke sopisi paremmin!Syy lääkkeen vaihtamiselle on siis se, että nykyinen lääke tuntuu valvottavan mua öisin turhan paljon, ja oon ollut viime vuodet melko väsynyt. Toivon, että uuden lääkkeen kanssa saisin nukuttua paremmin. Nyt ehkä n. kuukauden verran toki väsyttää ihan vieroitusoireidenkin takia, mutta kaipa tää tästä helpottuu sitte...
Ehkä joku nopeevaikutteinen sopisi paremmin joka toimii pari tuntia kerrallaan? Nyt oot vissiin kokeillut jotain depot pillereitä jotka vapauttaa ainetta 12 tunnin ajan.Syy lääkkeen vaihtamiselle on siis se, että nykyinen lääke tuntuu valvottavan mua öisin turhan paljon, ja oon ollut viime vuodet melko väsynyt. Toivon, että uuden lääkkeen kanssa saisin nukuttua paremmin. Nyt ehkä n. kuukauden verran toki väsyttää ihan vieroitusoireidenkin takia, mutta kaipa tää tästä helpottuu sitte...
Hyvä että toimii!Okei, suunnitelmat ehkä muuttuvat hiukan! Rupesin tässä pohtimaan, että ehkei sittenkään ole pakko vaihtaa lääkeainetta, vaan sen sijaan saattaa auttaa jo sekin, että vain pienentää nykyisen annostusta hieman. En ollut ensin asiaa ajatellut, mutta kieltämättä nämä nykyisen kaltaiset univaikeudet ja väsymys alkoivat vasta sen jälkeen, kun tämän suurimman mahdollisen annoksen otin käyttöön - ja en tiedä, olisivatko ne Concertasta saadut hyödyt (ja mahdolliset haitat) kuitenkaan sen vaivan arvoiset. Kerroin ideastani lääkärille, ja olen nyt viime päivät syönyt lääkettäni sillä pienemmällä annostuksella - ja mikäli en vain kuvittele, niin kyllä musta tuntuu, että olen itse asiassa hiukan paremmin nukkunut nyt. Vasta pitkällä aikavälillähän asian kunnolla näkee, joten kahtellaan nyt vielä ainakin muutama päivä ennen kuin annan lääkärille tilannepäivityksen.