Musiikki Nostalgiset biisit

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Ajattelin juuri tulla tekemään tästä keskustelun. :D En koskaan kuunnellut musiikkia lapsena, joten mulla ei oo kovin paljon musiikillisia muistoja, ei ainakaan sellaisia, että muistaisin biisin nimeltä.



Tän kaveri mainitsi, kun puhuttiin joskus aiheesta. Tuttu on, vaikka en tiennyt tietäväni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Ajattelin juuri tulla tekemään tästä keskustelun. :D En koskaan kuunnellut musiikkia lapsena, joten mulla ei oo kovin paljon musiikillisia muistoja, ei ainakaan sellaisia, että muistaisin biisin nimeltä.


Tän kaveri mainitsi, kun puhuttiin joskus aiheesta. Tuttu on, vaikka en tiennyt tietäväni.

Mullakin on vilahtanut mielessä useaan otteeseen nuo kaksi biisiä, oikein klassikkoja :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367

Tän muistan lapsuudesta, vaikka biisi on julkaistu 13 vuotta ennen mun syntymää. Ilmeisesti tätä on jossain soitettu aika paljon, kun olin lapsi, koska tähän liittyy muistoja.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227

Tätä me laulettiin aina "haista mun Jaanaa"

Tästä mä taas kiusaan mun isoveljeä kun se aina soitti mun nylon beat kasetilta tätä biisiä

Tämä soi myös aika paljon mun veljen soittolistalla ja se yleensä päätti mitä kuunnellaan
 
Ylös Pohja