Nyt äkkiä päätöksen teko apua

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ostanko tämmöset? Olis postikulujen kanssa 23.99e (ja siis nyt -50% alessa) ja aikalailla semmoset mitä haluaisin. 100% puuvillaa joten pitäs kestääkkin. Oisin kyllä halunnu periaatteessa käytettynä hankkia kun noissa on just paljon puuvillaa ja en oo ihan varma että onko nuo millaset päällä ja kuitenkin jos nuo ostan niin heti seuraavalla kerralla kun kirpparille menen niin ihan varmasti on siellä myynnissä hyvät tai jopa paremmat aina käy niin vaikka niitä ei ees löydy mistään nyt oikeastaan.

 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Jos puuvilla ei ole vastuullisesti tuotettua, vaan jotain Aral-järveä raiskaavan kastelun tuloksena niin älä osta. Yhtään senttiä ei pidä antaa yrityksille, jotka eivät kunnioita ympäristöä tai kierrätä.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Jos puuvilla ei ole vastuullisesti tuotettua, vaan jotain Aral-järveä raiskaavan kastelun tuloksena niin älä osta. Yhtään senttiä ei pidä antaa yrityksille, jotka eivät kunnioita ympäristöä tai kierrätä.
Tää! Muuten oli kivan näköiset.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Jos puuvilla ei ole vastuullisesti tuotettua, vaan jotain Aral-järveä raiskaavan kastelun tuloksena niin älä osta. Yhtään senttiä ei pidä antaa yrityksille, jotka eivät kunnioita ympäristöä tai kierrätä.
No siinähän se on kun minä en tiedä onko se vastuullisesti tuotettua vai ei
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Joo ei se haittaa vaikka ei ole sinusta kivat mutta juuri tuota vastuullisuus puolta vaan mietinD:
Siis tajuan! Itse käydän hawaii-paitoja, vaikka suurin osa väestöstä pitävät niitä mauttomina (ei se kissan ääni)! Mutta vastuullisuus ennen kaikkea, on mottoni.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tuolla alkuperäishinnallakaan ei ole. Siinä on keskistä (ei se Vesa) Euraasiaa raiskattu ja tuhottu luontoa biosfäärin laajuudella.
No niinhän se vähän saattaa ollaD:
Ja siksi haluaisinkin käytettynä mutta niitä ei oikein tahdo löytää kun ei ole muodissa juuri nyt
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Siis tajuan! Itse käydän hawaii-paitoja, vaikka suurin osa väestöstä pitävät niitä mauttomina (ei se kissan ääni)! Mutta vastuullisuus ennen kaikkea, on mottoni.
No niimpä ja ku nuo on semmoiset että joko käytän niitä lähes kokoajan tai sitten ne jää käyttämättäD:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
No niinhän se vähän saattaa ollaD:
Ja siksi haluaisinkin käytettynä mutta niitä ei oikein tahdo löytää kun ei ole muodissa juuri nyt
No käytetyt farkkuhaalarit ovat kyllä pieni markkina, sen myönnän. Kysyn ystävältä, oliko sillä sellaisia (muistini mukaan oli) ja pyydän lähettämään sinulle, jos koko käy..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No käytetyt farkkuhaalarit ovat kyllä pieni markkina, sen myönnän. Kysyn ystävältä, oliko sillä sellaisia (muistini mukaan oli) ja pyydän lähettämään sinulle, jos koko käy..
No se on harmillisen pieni kylläD:
Kun ei mulla toisaalta ole varaa ostaa mitään 60e haalareitakaan joissa olisi varmasti vastuullisesti tuotettua..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
hae farkkuhaalarit +käytetyt niin löytyy
Ei oikein löydyD:
Olen kestänyt kivijalkakirpparit, torin, Emman, repinyt, niin muan, vähänkäytetyn ja varmaan vielä muitakin nettikirppiksiä eikä löydyD:


edit:// Oho näitä kirjoitus virheitä piti olla että "olen kiertänyt kivijalkakirpparit, torin, emmyn, rekin, niin mua:n, vähänkäytetyn":D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Ylös Pohja