Tapaan pojan ekaa kertaa

millamatka

Uusi
Liittynyt
28.2.2023
Viestejä
10
Reaktioarvo
8
Hei, tarvitsen teijän apua. oon tutustunut tosi kivaan poikaan ja ollaan juteltu bout 2 vk ja ollaan juteltu näkemisestä. Nyt hän tulee ens ma, todennäköisesti autollaan minun paikkakunnalleni. En tiedä mitä hänen kanssa tehä ja mitä jutella. Joo olen toivoton:D
Kiitos kun autat:)
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mun mielestä on turha ottaa paineita tekemisistä tai puheenaiheista! Jokainen on kuitenkin yksilö, joten tehkää jotain, mistä kumpikin tykkää. :3 Ole oma itsesi! Koittakaa löytää joku yhteinen juttu (esim. pelit, metsäkävelyt, musiikki, taide tai vaikka kierros museossa tai muussa paikassa, mikä kiinnostaa). On yleensä kaikista mukavinta, kun pystyy olemaan mahdollisimman rennosti eikä tarvitse hirvittävissä paineissa stressata koko tapaamisen ajan. Mun kokemuksen mukaan löytyy myös puhuttavaa, kun ei jännitä liikaa. ❤️
 

millamatka

Uusi
Liittynyt
28.2.2023
Viestejä
10
Reaktioarvo
8
Mun mielestä on turha ottaa paineita tekemisistä tai puheenaiheista! Jokainen on kuitenkin yksilö, joten tehkää jotain, mistä kumpikin tykkää. :3 Ole oma itsesi! Koittakaa löytää joku yhteinen juttu (esim. pelit, metsäkävelyt, musiikki, taide tai vaikka kierros museossa tai muussa paikassa, mikä kiinnostaa). On yleensä kaikista mukavinta, kun pystyy olemaan mahdollisimman rennosti eikä tarvitse hirvittävissä paineissa stressata koko tapaamisen ajan. Mun kokemuksen mukaan löytyy myös puhuttavaa, kun ei jännitä liikaa. ❤️
Kiitos sulle<3,Ehkä ajattelin että apua nolaan ittenj tai jotai. mutta kerron kyllä sitte maanantaina että miten kävi:)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,985
Reaktioarvo
8,477
Mun mielestä on turha ottaa paineita tekemisistä tai puheenaiheista! Jokainen on kuitenkin yksilö, joten tehkää jotain, mistä kumpikin tykkää. :3 Ole oma itsesi! Koittakaa löytää joku yhteinen juttu (esim. pelit, metsäkävelyt, musiikki, taide tai vaikka kierros museossa tai muussa paikassa, mikä kiinnostaa). On yleensä kaikista mukavinta, kun pystyy olemaan mahdollisimman rennosti eikä tarvitse hirvittävissä paineissa stressata koko tapaamisen ajan. Mun kokemuksen mukaan löytyy myös puhuttavaa, kun ei jännitä liikaa. ❤️
Täähän se ois.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Hyvin se menee! Puheenaiheet ja tekemiset tulee varmasti ihan luonnostaan, kun ei liikaa mieti sitä. Itekki ku ekaa kertaa tapasin mun poikaystävän olin ihan hädissäni et no entä jos siitä ei tuukkaa yhtää mittää. Mut se meni tosi hyvin! Ja hiljasuuskaan ei oo paha asia, aina ei tarvi olla paljon sanottavaa.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
518
Hei, tarvitsen teijän apua. oon tutustunut tosi kivaan poikaan ja ollaan juteltu bout 2 vk ja ollaan juteltu näkemisestä. Nyt hän tulee ens ma, todennäköisesti autollaan minun paikkakunnalleni. En tiedä mitä hänen kanssa tehä ja mitä jutella. Joo olen toivoton:D
Kiitos kun autat:)
Tykyttikö sydämet?
 

millamatka

Uusi
Liittynyt
28.2.2023
Viestejä
10
Reaktioarvo
8
Hyvin se menee! Puheenaiheet ja tekemiset tulee varmasti ihan luonnostaan, kun ei liikaa mieti sitä. Itekki ku ekaa kertaa tapasin mun poikaystävän olin ihan hädissäni et no entä jos siitä ei tuukkaa yhtää mittää. Mut se meni tosi hyvin! Ja hiljasuuskaan ei oo paha asia, aina ei tarvi olla paljon sanottavaa.
Kiitos sulle<3
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
ihanaa et meni hyvin!
Mä oon myös menossa pian näkemään yhtä erittäin kivalta vaikuttavaa. Ollaan kyllä jutusteltu jo tosi kauan, joten kivaa vihdoin päästä näkemään :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Mahtava kuulla et meni hyvin!
Itse oon miettiny pitäskö muuttaa oman ihastukseni kanssa yhteen:D
(Ei olla pari, enkä oo ihastunut _sillä tavalla_ enemmän sanoisin platoniseksi tätä)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Asioilla on tapana järjestyä ja voi olla että tapatte tulevaisuudessa😊 tee kuitenkin miten sinusta itse tuntuu parhaalta🥰
Oon vähän miettinyt et jos en saa yhtä tukea niin en muuta, jos saan niin harkitsen uudestaan. Kiitos!!:)
 
Ylös Pohja