Nyt ärsyttää siihen malliin että huhhuh

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
En jaksa vittu tuota paskaa, mua ei saatana kiinnosta. Mä en saa siitä puheesta selvää, kun se on niin saatanan huonon kuulosta. (Vaikkei omakaan mitään priimasuomea olekkaan) en halua vittu olla sen lähellä. Saatana jalatki paskana ja aina vaan masentaa. En halua enää kuulla kenestäkään mitään. Vittu voisin virittää niin et repisin pääni irti. Oikeestaan se on ihan hyvä idea, laitetaan vakavaan harkintaan.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Yksinkertaista: mua vituttaa. Tuo lopun niksi taas oli niinkin kätevää kuin. Sillalle ja kahden tukipilarin väliin jotain vahvaa narua. Sitten sidotaan ne tiukasti kumpaakin ranteeseen ja pikaliimaa kämmeniin. Seuraavaksi länttää ne päähäsi ja tadaa hyppäät sillalta. Saat maineen ihmisenä kuka repi päänsä irti. Ylilaudalta löysin, ja siitä asti olen pohtinut toteutusta.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Yksinkertaista: mua vituttaa. Tuo lopun niksi taas oli niinkin kätevää kuin. Sillalle ja kahden tukipilarin väliin jotain vahvaa narua. Sitten sidotaan ne tiukasti kumpaakin ranteeseen ja pikaliimaa kämmeniin. Seuraavaksi länttää ne päähäsi ja tadaa hyppäät sillalta. Saat maineen ihmisenä kuka repi päänsä irti. Ylilaudalta löysin, ja siitä asti olen pohtinut toteutusta.
Tsemppiä! Älä tee tuota se ei ole ratkaisu.
Mut voitko hieman avautua miksi olet niin ärsyyntynyt?
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Tsemppiä! Älä tee tuota se ei ole ratkaisu.
Mut voitko hieman avautua miksi olet niin ärsyyntynyt?
elämä vituttaa. oikeestaan vituttanu putkeen melkein koko elämän. ocd ja masennus syö miestä ja kun hoitoon ei pääse tulee valitettua täällä. lisäks julkkis-ihastukset ahdistanee, koulu ahdistaa, harrastukset ahdistaa mutta muu sitten masentaapi.
 
Ylös Pohja