Keho Nyt alkaa terveellinen elämä

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Vihdoin. Eli lisää liikuntaa, terveellistä ruokaa ja säännölliset ruoka-ajat, nestehukka pois, UNIRYTMI KUNTOON jne

Muita elämäntapamuutosta harkitsevia, aloittelevia tai jo tehneitä?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla alkoi tää projekti nyt syyskuun alussa. muuten mennyt suunnitelmien mukaan mutta olin viime lauantaina juomassa ja ilmeisesti huomenna menossa taas :/
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
mulla alkoi tää projekti nyt syyskuun alussa. muuten mennyt suunnitelmien mukaan mutta olin viime lauantaina juomassa ja ilmeisesti huomenna menossa taas :/
Hienoa, ollaan siis molemmat ihan alussa xD
Toisaalta sekään ei oo hyvä jos on tässä liian tiukka, et kyllä välillä voi juodakin tms
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Äsken söin donitsin mutta... haluaisin vähentää herkkuja (syön lähes päivittäin vähän jotain makeaa) ja aloittaa liikkumaan edes vähän. Muuta en oikein koe edes tarpeelliseksi muuttaa.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Äsken söin donitsin mutta... haluaisin vähentää herkkuja (syön lähes päivittäin vähän jotain makeaa) ja aloittaa liikkumaan edes vähän. Muuta en oikein koe edes tarpeelliseksi muuttaa.
Mulla on kans toi herkkujen vähentäminen ehkä se main tavoite (mikä se sana on suomeks)
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
822
Puolisko uhkaili että pitäis alkaa kävellä 50km viikossa pokemonpelin takia, saa nähdä :'D
Kolmas koira tulee kans jossain vaiheessa kotiin niin eiköhän siinäki tuu käveltyä sitten.
Ruoasta en tingi vaikka sokeria pitäis karsia reilusti, nikotiinista haluan vielä luopua.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Pitäisi vähentää tuota koffeiinia, mutta muuten nesteytys on kunnossa.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Oon tehny elämäntaparemontin about kolme vuotta sitten, eli onhan siitä jo aikaa, mutta ihan hyvin menee edelleen - sehän tässä tais olla ideakin, et jaksan jatkaa näitä uusia tapoja edelleen

Ite näen vieläkin tärkeimpänä nukkumisen ja ruokailujen säännöllisyyden, liikuntakin on toki oleellista. Makeeta syön paljon vähemmän kun ennen, mutta edelleen on niitä aikoja, kun syön enemmän kaikkee epäterveellistä. Thank godness en oo millään kuurilla tai liiku enää mitenkään pakonomasesti, joten ei haittaa, vaikka välillä en oliskaan ihan terveellinen :D

Mut hei, tsemppii, kyl se siitä. Kannattaa tehä pieniä muutoksia, että ne jaksaa oikeesti tehä
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä oon nyt pari viikkoa vedellyt terveellisellä ruokavaliolla, paitsi vapaapäivinä oon syönyt vähän huonommin. Tosin se on mulle tärkeää sillä jos kiellän täysin herkut niin en pysty pitämään sitä yllä. Tämä on oikeasti iso askel mulle sillä olen aina ollut sokerihiiri enkä pystynyt pitämään herkuttelua vain yhdessä päivässä. Mä käytännössä elän suklaalla. Valitettavasti satutin selkäni niin en ole kauheasti pystynyt kuntoilusuunnitelmaani
jatkamaan.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Pitäisi alkaa liikkumaan taas. Aloitin tänään sellaisen 30 päivän joogahaasteen ja heti tuntuu kroppa vetreämmältä. Herkkujen syöntiä pitäisi myös vähentää, vaikka rajata viikonloppuun se mässyttäminen...
 
Ylös Pohja