Keho Nyt mua oikeesti pelottaa et mulla on tss

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Onneksi ei ole enempää, toivon että sun olo helpottaa eikä olis mitään mitä epäilet! <3
Mäkin toivon...aah mä en tiiä sanonko äidille kun se ei tuedä siis että käytän kuukuppia(otin sillon heti sen pyörtymisen jälkeen pois) ja en tiiä uskooko tai varmaan puhuu taas jostain lääkärin taudista tai jotain
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Luulisin, että TSS on melko epätodennäköinen, mutta varmasti sun olisi hyvä käydä jossakin tarkastuksessa etenkin tuon pyörtymisen vuoksi. Etkö voisi kuitenkin laittaa terkkarille viestiä ja kysyä asiasta? Luulisi, että se edes voisi ohjata sua eteenpäin, jos ei mitään muuta.
Juu hyvä idea tuo. Voisin laittaa sille viestiä
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Mäkin toivon...aah mä en tiiä sanonko äidille kun se ei tuedä siis että käytän kuukuppia(otin sillon heti sen pyörtymisen jälkeen pois) ja en tiiä uskooko tai varmaan puhuu taas jostain lääkärin taudista tai jotain
Eihän siinä oo mitään hävettävää käyttää kuukuppia, uskon että äitisi ymmärtää että tälläsistä asioista puhuminen voi olla haasteellista ja siksi sanot siitä vasta nyt. Jos olo menee huonommaks niin suosittelen kuitenkin että kertoisit siitä. :)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mäkin toivon...aah mä en tiiä sanonko äidille kun se ei tuedä siis että käytän kuukuppia(otin sillon heti sen pyörtymisen jälkeen pois) ja en tiiä uskooko tai varmaan puhuu taas jostain lääkärin taudista tai jotain
Sano ihmeessä asiasta äidillesi, kyllä sen ainakin kuuluisi uskoa sua ja auttaa sua.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Eihän siinä oo mitään hävettävää käyttää kuukuppia, uskon että äitisi ymmärtää että tälläsistä asioista puhuminen voi olla haasteellista ja siksi sanot siitä vasta nyt. Jos olo menee huonommaks niin suosittelen kuitenkin että kertoisit siitä. :)
Ei siis en häpeä sitä vaan et mitenkä reagoi kun en ole kertonut sille "heti" asiasta.
Ja kyl mä varmaan kerron
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Hyvä, kannattaa kertoa!
Mä olin sunnuntai aamuna kuukupin kanssa liian pitkään(ehkä 14h?) ja sillon iltana mä olin pyörtynyt ja otin sen sillon kuitenkin varmuuden vuoksi pois.
Nyt on tänään kuitenkin ollut kurkku vähän kipeä ja luulin että se olisi siitepöly allergiaa mutta olen kyllä lääkkeen ottanut tänään eikä auttanut. Tosin en muistaakseni ottanut eilen eli se laskee tehoa varmaan.
Mietin että voiko olla tss vaikka ei ole kuumetta kun välillä on ollut huono olo ja nuo muut on sen oireita?

Käykö tuo terkkarille? Vai puhunko eka äitin kanssa?
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Mä olin sunnuntai aamuna kuukupin kanssa liian pitkään(ehkä 14h?) ja sillon iltana mä olin pyörtynyt ja otin sen sillon kuitenkin varmuuden vuoksi pois.
Nyt on tänään kuitenkin ollut kurkku vähän kipeä ja luulin että se olisi siitepöly allergiaa mutta olen kyllä lääkkeen ottanut tänään eikä auttanut. Tosin en muistaakseni ottanut eilen eli se laskee tehoa varmaan.
Mietin että voiko olla tss vaikka ei ole kuumetta kun välillä on ollut huono olo ja nuo muut on sen oireita?

Käykö tuo terkkarille? Vai puhunko eka äitin kanssa?
Suosittelen että yrittäisit jutella eka äitisi kanssa ja kertoisit sun oireista, se on kuitenkin sun keho ja jos susta vähänkään tuntuu että jotain vois olla vialla niin tiedät siitä itse parhaiten. Jos oireet ei mene ohi niin sitten voisitte ehkä päivystyksestä kysyä miten toimia. Jännää ettei lääke auttanu, voisko sulla olla jotain flunssaa? Toi pyörtyminen kannattaa kyllä selvittää.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Suosittelen että yrittäisit jutella eka äitisi kanssa ja kertoisit sun oireista, se on kuitenkin sun keho ja jos susta vähänkään tuntuu että jotain vois olla vialla niin tiedät siitä itse parhaiten. Jos oireet ei mene ohi niin sitten voisitte ehkä päivystyksestä kysyä miten toimia. Jännää ettei lääke auttanu, voisko sulla olla jotain flunssaa? Toi pyörtyminen kannattaa kyllä selvittää.
tämä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Suosittelen että yrittäisit jutella eka äitisi kanssa ja kertoisit sun oireista, se on kuitenkin sun keho ja jos susta vähänkään tuntuu että jotain vois olla vialla niin tiedät siitä itse parhaiten. Jos oireet ei mene ohi niin sitten voisitte ehkä päivystyksestä kysyä miten toimia. Jännää ettei lääke auttanu, voisko sulla olla jotain flunssaa? Toi pyörtyminen kannattaa kyllä selvittää.
Juu itekkin mietin tuota glunssaa mutta tosissaan en rilen tainnut muistaa läökettä ottaa että se laskee tehoa varmaan
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Suosittelen että yrittäisit jutella eka äitisi kanssa ja kertoisit sun oireista, se on kuitenkin sun keho ja jos susta vähänkään tuntuu että jotain vois olla vialla niin tiedät siitä itse parhaiten. Jos oireet ei mene ohi niin sitten voisitte ehkä päivystyksestä kysyä miten toimia. Jännää ettei lääke auttanu, voisko sulla olla jotain flunssaa? Toi pyörtyminen kannattaa kyllä selvittää.
En ehtinyt vie sanoa tss epäilystäni mutta käski mennä nukkumaan ja että katotaan aamulla
 
Ylös Pohja