Hurja Nyt on aidosti sellainen olo että pitäis lopettaa juominen

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ryyppääminen on tuhonnu mun aivosoluja ja kännissä tulee tosi helposti mulle ahdistusta ihan pienistäkin asioista. Piti lähtee kesken kaiken bileistä pois kun alkoi ahdistamaan ihan perkeleesti vaik oisin halunnu olla loppuun asti ja ärsyttää olla luovuttaja. En vaa kyenny olemaan siellä. Mun mieli ei vaa jaksanu oikeesti ja tuntu pahalta kokonaan minä itse.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
paljonkohan multa on aivosoluja kadonnut kuin tuhka tuleen XD mutta joo siinä ei oo mitään väärää ettei jaksa tai halua juoda, ihan hyvä vaan. mitä jos kävisit bileissä ja joisit max yhden kaks alkoholi annosta tai et joisi ollenkaan, vai olisko sillon ärsyttävä vaan kattoo muiden känni sekoiluja?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
paljonkohan multa on aivosoluja kadonnut kuin tuhka tuleen XD mutta joo siinä ei oo mitään väärää ettei jaksa tai halua juoda, ihan hyvä vaan. mitä jos kävisit bileissä ja joisit max yhden kaks alkoholi annosta tai et joisi ollenkaan, vai olisko sillon ärsyttävä vaan kattoo muiden känni sekoiluja?
En mä usko et ärsyttäis. Kun musta tuntuu että mä nousen hiprakkaan jo yhestä. Mut joo oon miettiny et kävis vaan yhillä.
 
Ylös Pohja