Aihe vapaa Nyt on sitten se kuuluisa "mee lenkille" neuvo testattu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40,866
Reaktioarvo
2,912
Ja auttoko? Ei oikeestaan. Mulla on yhtä paska olo kuin ennen lenkkiä.. oikeastaan ehkä silloin oli jopa parempi. Nyt vituttaa jostain syystä entistä enemmän. En tosin tiedä vituttaako sen takia kun puhuin mun mummon kanssa äsken puhelimessa yli kymmenen minuuttia niin se voi olla että se rasitti liikaa. Etenkin kun se anto paljon neuvoja kuten "kato telkkaria" ja "kuuntele musiikkia" ja "koita syödä ja juoda" ..

Mutta joo, lenkki testattu. Ei auttanut. Nyt on siis todistettu että masennukseen/ahdistukseen/mielenterveysongelmaan EI auta välttämättä lenkillä käyminen. Tosin ehkä siitä voi joskus olla apua mutta mulla ei nyt ainakaan ollut. Tunsin kyllä kuinka raitis ilma auttoi sen hetken ehkä ihan hiukan mutta se vaikutus ei kestänyt kauaa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,129
Reaktioarvo
8,512
Otitko mitä lenkkiä? Savulenkkiä vai perinteistä sinistä?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
826
Ei apukeinoja voi etsiä kerran kokeilemalla. Liikunta, terapia, harrastus, kaikki vaatii pidemmän sitoutumisen. Sen takia mielialaongelmia onki niin vaikea helpottaa ku motivaatio tuppaa siinä tilanteessa olemaan aika nollassa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,129
Reaktioarvo
8,512
Ei apukeinoja voi etsiä kerran kokeilemalla. Liikunta, terapia, harrastus, kaikki vaatii pidemmän sitoutumisen. Sen takia mielialaongelmia onki niin vaikea helpottaa ku motivaatio tuppaa siinä tilanteessa olemaan aika nollassa.
Tämähän se on. Sen takia usein mielisairas ihminen uppoutuu viinaan ja huumeisiin (vaikka olisivat apteekeista), kun ei haluta tehdä itse mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40,866
Reaktioarvo
2,912
Ei apukeinoja voi etsiä kerran kokeilemalla. Liikunta, terapia, harrastus, kaikki vaatii pidemmän sitoutumisen. Sen takia mielialaongelmia onki niin vaikea helpottaa ku motivaatio tuppaa siinä tilanteessa olemaan aika nollassa.
No liikuntaa kyllä harrastan semi usein, siis noita kävelyitä, mutta hieman vaihtelevasti kyllä. Joskus about joka päivä ja välillä taas en hetkeen käy ollenkaan. Mutta siinä oot oikeessa että motivaatio on aika nollassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40,866
Reaktioarvo
2,912
Tämähän se on. Sen takia usein mielisairas ihminen uppoutuu viinaan ja huumeisiin (vaikka olisivat apteekeista), kun ei haluta tehdä itse mitään.
No, minä en niinkään. En muista millon oisin viimeksi ollut oikeasti humalassa. Varmaan viime kesän puolella eli on siitä aikaa. Ja lääkkeitä en käytä siis mulla on resepti mutta en oo hakenut niitä lääkkeitä tähän. Ja muitakaan huumeita en oo käyttänyt koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40,866
Reaktioarvo
2,912
Kylläpä nauratti kun pääsin sekasin chatissa sijalle 2 xD jonotin jostain iltaysistä asti eli muutaman tunnin. Mutta en vaan päässyt läpi.

Ei siinä mitään, olisin vain jauhanut yhdestä asiasta mutta mikäs siinä. Ei niin ei. Taas pitää yksi yö todennäköisesti valvoa ja miettiä tapahtuneita asioita.

On se niin huvittavaa kuinka voimakas voi ällötys olla. Ja sitten kun on altistunut materiaalille mikä ei itselle todellakaan sovi juurikin sen ällötyksen ja ahdistuksen takia niin... Sitten se todellakin ahdistaa. Huvittaa vaan kuinka vaikeaa ja ahdistavaa voi elämä mun kaltaiselle ihmiselle olla. Vertaistuki olis ihan jees..

Siis ei siinä mitään jos se ahdistais vaan sillon kun materiaali on silmien edessä kuten se yks leffa, mutta kun sitä miettii vielä näinkin pitkän ajan jälkeen edelleen ja ahdistus on aika suurta kuitenkin. Emt tuntuu että yritän turruttaa musiikilla kaikki noi tunteet mutta joo emt. Pitäis niistä varmaa puhuuki. No, ehkä myöhemmin pääsee chattiin tai jotain.
 
Ylös Pohja