Mielenterveys Nyt on taas järkyttävän paha olo (TW & SV)

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
En jaksa. En jaksa kerta kaikkiaan mittää, en ees satuttaa itteeni. Haluisin vaan hautautua jonnekki.

Jatkuvia masennus– ja ahistuskohtauksia (because social anxiety :))) ja en pysty puhhuu kellekkää koska luottamusongelmat. Nään myös usein niin sanottuja traumatisoivia painajaisia (traumatic nightmares enkuksi, en keksi parempaa suomennosta) ja huvittavintahan tässä on se ku mää ite en enää ees koe niitä mitenkää painajaisina kun taas jos muille niistä kerron ne suunnilleen saa sydärin ku kuulevat mitä unia oikeen nään.
Ei sillä, en mää aina pahoja unia nää. Mulla on monesti ihan semmosia mukavia elokuvamaisia unia.

Ahistaa ku ens maanantaina pittäis mennä kokonaiseksi tunniksi juttelee, mua meinaa ahistaa jo pelekästään se puolituntinen vaikka tiiän et sen juttelun ja mun asioiden käsittelyn pittäis auttaa mua. Mietin koko ajan tässä et voinko laittaa vaan viestiä sille psykiatrisairaanhoitajalle tai mille lie et en missään nimessä halua mennä sinne enää. Edellisillä kerroillaki jatkuvasti vilkuilin kelloa et millon pääsen pois.

Aaaahhhdjkfkelfgnmrmdmdnssssnd
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En voi oikein muuta sanoo kuin että sama tilanne. Toissapäivänä piti minunkin käydä psykiatrisella sairaanhoitajalla mutta se sairastui ja perui. Eilen alkoi sen tasoinen ahdistus että päivän aikana olin viidesti varma että saan paniikkikohtauksen. Tänään samanlaista. Ainakin viikon jo ennen tätä ollu kireä ja vähän saamaton olo. :/

Koitahan mennä sinne juttelemaan kuitenkin, se voi auttaa. Tai ainakaan ei pahenisi enää tosta. Tsemppiä sinne päin kuitenkin. <3 Tästäkin selvitään, eiks niin?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
En voi oikein muuta sanoo kuin että sama tilanne. Toissapäivänä piti minunkin käydä psykiatrisella sairaanhoitajalla mutta se sairastui ja perui. Eilen alkoi sen tasoinen ahdistus että päivän aikana olin viidesti varma että saan paniikkikohtauksen. Tänään samanlaista. Ainakin viikon jo ennen tätä ollu kireä ja vähän saamaton olo. :/

Koitahan mennä sinne juttelemaan kuitenkin, se voi auttaa. Tai ainakaan ei pahenisi enää tosta. Tsemppiä sinne päin kuitenkin. <3 Tästäkin selvitään, eiks niin?
Kiitos ja tsemppiä sullekin <3 Toivon kyllä et selvittäis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Sama fiilis

Enkä pysty tekemään mitään asialle kun mikään ei auta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Sama ongelma täällä..
Eikä edes saa nukuttua ja mietin että onko nää oikeesti jotain psykoosin oireita koska tuntuu että oon ihan sekasin ja vainoharhainen. Mietin tässä nimittäin skenaariota että jos joutuisin vaikkapa sairaalaan nyt yhtäkkiä niin mua pelottais et ne yrittäis tappaa mut siellä. Äläkä ees kysy miks. Oon ihan sekasin ku seinäkello
 
Ylös Pohja