Työ Nyt oon täysin 100% etten jatka hesellä duunii

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
6 vuoroo käytynä ja ehkei oo iha mun paikka, töihi ei oo kiva tulla ku yks työntekijä huokailee ja nään et sitä ärsyttää ku oon harjottelijana siellä ja kyselen kaikkee ku en osaa vielä. Ja sitku joku jätti tänää lämpimät pyödälle jäähtymää ku ne piti laittaa lämpimää ettei jäähy nii kukaa tunnustanu kuka oli jättänyt ne pöydälle. Ihmiset heti syytti mua siitä vaik sanoin ettei ollu mun mut huomasin et ne luuli et valehtelen ):

en yleensä oo luovuttaja tyyppii mut jotenki nyt on pakko, mieluummi meen jakaa postii ku jään tonne. Pitäiskö mun soittaa huomenna ja irtisanoutuu? Viesti on kai huono vaihtoehto.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Irtisanoudu ihmeessä, ymmärrän todellakin että haluat tuosta paikasta eroon ja jos ilmapiiri ja kohtelu on tommosta nii ite lähtisin lätkimään niin pian kun mahollista D: Hesestähän on muutenkin viimeaikoina ollu se kohu, että siellä on kohdeltu työntekijöitä miten sattuu
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
postin jakaminen on varmasti pienempi kahesta pahasta jos tuohon vertaa, ei tollasta tarvii kenenkää kestää D: en tiedä onko parempi soittaa vai mennä sanomaan et irtisanoudut. tuun samal upittaa keskusteluu ni jospa joku tietäisi paremmin ku minä
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
postin jakaminen on varmasti pienempi kahesta pahasta jos tuohon vertaa, ei tollasta tarvii kenenkää kestää D: en tiedä onko parempi soittaa vai mennä sanomaan et irtisanoudut. tuun samal upittaa keskusteluu ni jospa joku tietäisi paremmin ku minä
En taas ehkä pysty viel lopettaa tota hesee ku sen tilal pitäis saada muut töitä D: ens viikol ois porukoilta pois muuttaminen ja sitä rahaa tarvis : D Toivottavasti pääsisin mahd. nopee päiväjakeluu et voisin lopettaa tuon pskaduunin hymyissä suin : D
Oon btw tällä hetkel oon myös postis varhaisjakelus (varhaisjakelun palkka ei riitä elämiseen ja säästämisee) hain myös päiväjakeluu jos pääsis. Tuo itsenäinen postityö on oikeesti ihanaa varsinki ku saa pimees kuulokkees pääs yöl yksin juosta kerrostaloi läpi :3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
En taas ehkä pysty viel lopettaa tota hesee ku sen tilal pitäis saada muut töitä D: ens viikol ois porukoilta pois muuttaminen ja sitä rahaa tarvis : D Toivottavasti pääsisin mahd. nopee päiväjakeluu et voisin lopettaa tuon pskaduunin hymyissä suin : D
Oon btw tällä hetkel oon myös postis varhaisjakelus (varhaisjakelun palkka ei riitä elämiseen ja säästämisee) hain myös päiväjakeluu jos pääsis. Tuo itsenäinen postityö on oikeesti ihanaa varsinki ku saa pimees kuulokkees pääs yöl yksin juosta kerrostaloi läpi :3
aaaa, ymmärrän! D: toivottavast löytyy nopeesti joku homma, vaik sielt päiväjakelust, ni pääset äkkiä pois tuolta. kiva ku tykkäät siitä varhaisjakelusta :3 oon ymmärtänykki et palkka siin ei päätä huimaa, mut iha mukavaa hommaa ku saa tehdä yksin ja rauhassa D: tsemppiä sulle tonne hesee! uskon et löydät joka tapaukses paremman homman sen tilalle
 
Ylös Pohja