Suhteet Nyt pelkään sitä että mitä jos oonki vähä läheisriippuvainen

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tai vaikutan ihastuneena siltä. Ja sen takia en vaa löydä ketää vierelleni. Saatan innostua niin paljon, että alan puhumaan isosti suhteesta. Epävarmuus on minussa voimakkainta. Pienennän itseni tosi helposti muiden seurassa ja en ole edes tajunnut sitä että muut ei välttämättä uskalla lähestyä mua sen takia. Ja aloitteen tekeminen on ollut aina mulle vaikeaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja luin että läheisriippuvuuden piirteisiin kuuluu myös muiden kontrollointi, mitä en itse tietääkseni tee. Okei, yliajattelen muiden käytöstä ja saatan loukkaantua helposti, mutta en tiiä näyttääkö se muille siltä että yrittäisin kontrolloida heitä. En ainakaan puhu tunteistani ääneen (mistä kysyttiin kyllä yhdessä läheisriippuvuustestissä) enkä raivoa muille jos jokin asia ei mene kuin haluan, mut saatan tuntea mielipahaa sisälläni. Tuntuu että mä taas murehdin turhaan ku en itse ainakaan näe itsessäni läheisriippuvuuden piirteitä niinkään paljon, mutta se mua ahdistaa tässä eniten ku monesti omaa käyttäytymistä ei itse huomaa ja mitä jos en huomaakaan kaikkia piirteitä itsessäni ja muut näkee eivätkä vain sano sitä. No, kai ne ei ois mun kanssa enää jos oisin jotenkin pahasti läheisriippuvainen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tässä testitulokset mitkä sain yhestä testistä. Sain siis 55 pistettä, joka meinaa sitä (selitän omin sanoin) että se on sillee vaihtelevaa mutta saattaa kipuilla läheisriippuvuuttaan kovastikin. AA281609-4001-4D13-879E-90503113D27C.png
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sun keskustelut alakaa nykyään muistuttaa mun omia ajatuksia :DDD
Teinpäs siis huvikseni tuon saman testin ja kas, tuli 57 pistettä :')
Screenshot_2023-07-12-11-01-20-60_4431f5741a0d4ebe5e7e60277e387da3.jpg
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Sun keskustelut alakaa nykyään muistuttaa mun omia ajatuksia :DDD
Teinpäs siis huvikseni tuon saman testin ja kas, tuli 57 pistettä :')
katso liitettä 6379
Ei olla kumpikaan yksin ajatustemme kanssa sit :D
Mut juu, oon aina ajatellut erilailla läheisriippuvuudesta, en oo osannu ajatella ollenkaan että siihen kuuluis noitaki oireita.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei olla kumpikaan yksin ajatustemme kanssa sit :D
Mut juu, oon aina ajatellut erilailla läheisriippuvuudesta, en oo osannu ajatella ollenkaan että siihen kuuluis noitaki oireita.
Siis sama! Jotenki siitä tullee mieleen vaa sellane tosi takertuva/helposti uhriutuva/tms ihiminen et en mää jotenki oo aatellu et ite voisin olla :'D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis sama! Jotenki siitä tullee mieleen vaa sellane tosi takertuva/helposti uhriutuva/tms ihiminen et en mää jotenki oo aatellu et ite voisin olla :'D
Juu oon aatellu et se on semmonen, joka seuraa koko ajan perässä ja kiehnää koko ajan vieressä eikä päästä toista pois :D
Mut olinkin väärässä ku luin sattumalta artikkelin siitä.
 
Ylös Pohja