Aihe vapaa Nyt se tapahtui:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olen yksin paikalla koko Varasijalla! 85 vierasta tosin seuranani ja mahdollisesti irwikissa joka piilottaa paikallaolonsa mutta...

Tanssin silti kuin kukaan ei katsoisi
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olen täällä!
*näkymätön kuin esikuvanikin:D*
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mullekki on käyny noin :D
Onkohan nuo kaikki vieraat botteja vai miten niitä on niin palijon aina
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
Joo mut siis emmää usko et täällä oikeesti lurkkis päivässä parhaimmillaan monta sataa ihimistä ilman että tekevät käyttäjiä tänne ollenkaa
Turha tuolle mustavalkoisesti maailman näkevälle imbesillille puhua noin monimutkaisia pohdintoja.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
No ei tuo linkki nyt auta yhtään, oon kyllä käyny kattomassa tota listaa ja vaikka siellä onki erikseen botit ja vieraat ei ne kaikki vieraat vaan mitenkää voi olla oikeita ihimisiä. Tää sivusto ei vaa oo tunnistanu osaa boteiksi (tai emmäätiiä miten täällä erotettaa botti oikeasta ihimisestä mut ihsm)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
No ei tuo linkki nyt auta yhtään, oon kyllä käyny kattomassa tota listaa ja vaikka siellä onki erikseen botit ja vieraat ei ne kaikki vieraat vaan mitenkää voi olla oikeita ihimisiä. Tää sivusto ei vaa oo tunnistanu osaa boteiksi (tai emmäätiiä miten täällä erotettaa botti oikeasta ihimisestä mut ihsm)
No tuo vammainen luulee, että vain Googlella olisi botit. Jokaisella sivustolla, siis jokaisella, joka myy mainostilaa on botteja ja ne kiertävät Internetiä.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
No ei tuo linkki nyt auta yhtään, oon kyllä käyny kattomassa tota listaa ja vaikka siellä onki erikseen botit ja vieraat ei ne kaikki vieraat vaan mitenkää voi olla oikeita ihimisiä. Tää sivusto ei vaa oo tunnistanu osaa boteiksi (tai emmäätiiä miten täällä erotettaa botti oikeasta ihimisestä mut ihsm)
Jos ei erottelisi niin botit tekisi kessuja täällä.
 
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ylös Pohja