Aihe vapaa nyt taidan tajuta miksi kaikki vihaavat seiskaluokkalaisia

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
huohhoih kun noi a-luokkalaiset sitten osaa kiroilla

joka toinen vitun sana joku vitun kirosana
kylhän täs menee korvat ihan paskaks ku tämmöstä paskaa joutuu kuuntelemaan vittuu

oikeasti nyt kunnon myötikset noille kun luulevat olevansa niin hienoja tollasella kiroilulla
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
En itse kiroile, mutta minusta kiroilun aloittaminen lapsilla ja teineillä on niin sanottu turvallinen tapa rikkoa rajoja ja normeja, eli periaatteessa harmitonta kapinaa. En tietenkään tarkoita, ettei ihmisen tarvitsisi osata käyttäytyä vain siksi, ettei hänen tekemänsä asia tapa ketään, mutta kyky sietää muiden ihmisten paheksuntaa on sekin hyvä taito – ja sekin, että myöhemmin selviää siitä ns. noloudesta, kun tajuaa, mitä onkaan tullut nuorena tehtyä.

Ja tosiaan, en siis tarkoita tällä kommentillani hyväksyväni huonoa käytöstä. Ymmärrän harmistuksesi. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Sellanen kiroilu kiroilun takia pelkästään ollakseen jotenki vitun cool on niin ällöttävän kuulosta, itsekin kiroilen paljon mutta se on eri asia kun en tee sitä siksi että olisin niin cool ja iso. Olin joskus viidennellä luokalla sellainen että kaikki oli niin saatanan coolia mitä kavereiden kans tehtii mut emmä sitä hirveesti häpee ku tiedän et ihmisiin iskee sen ikäsenä joku ihme tarve vaan olla sellanen suoraan sanottuna vitun idiootti. Ehkä mä enemmän ajattelen niitä aikoja hyvällä vaikka tavallaan onkin vaikee uskoo et joskus oon käyttäytyny niin. En silti mielestäni ollu ollenkaan pahimmasta päästä koskaan. Sitä paitsi oli mulla hauskaakin. Muistan kun joskus kutosella must kuoriutu iha yhtäkkiä yllättävän sosiaalinen tyyppi ja juttelin (tietysti opetuksen aikana, mites muutenkaan??) Muutaman luokkalaiseni pojan kanssa, metelii vaa riitti ja kaikki me oltiin olevinamme niin cooleja mutta silti ihan hauskat muistot jäi. Ja sanoisin että se oli kokemuksena aika ihmeellist koska en tänä päivänäkään jotenki pysty ymmärtämään sitä miten mä yhtäkkinen aloin juttelemaan jätkien kaa niinku oltas jotai ylimpiä ystävyksiä, ku normaalisti oon sit aika hiljanen mut tuolloin must tuli ihan erilainen, sosiaalinen puoli esiin :D et pystyn mä näköjään semmoseenki.

Mut joo no onhan se tosi rasittavaa kuunnella ainakin nykyään joittenki jonnejen kielenkäyttöä ja monet luulee olevansa jotenki coolei ku ne homottelee kaikkia ja tämmöstä.
 

pingviini

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
11
Reaktioarvo
9
Jep, meiän koulun seiskat luulee olevansa jotain koulun valtijaita, huutaa kokoajan ja joka toinen sana on vittu. "Voi pillu" tulee myös usein niitten suusta :DD. On siel kyl muutamia mukavaki mut enimmäkseen kyl kaikki on mulkkuja :D. Enhän minä niitä paljoo vanhempi oo, mut ite tuon ikäsenä pelkäsin muita yläastelaisia ja olin ihan hiljaa niitten lähellä (okei oon vieläki iha samanlaine)
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
äh tälleen seiskaluokkalaisena en sano vastaan, onhan toi totta, mut ite ainaki koen et mun luokka on paljon asiallisempi kun meiän koulun muut seiskaluokat. Muilla luokilla on päihteiden ja alkoholin käyttäjiä, meiän luokalla ei. Oon niin ilonen et pääsin järkevään luokkaan, mut siis tottakai kiroilua on, kaikkihan kiroilee välillä, mut ymmärrän ton et joka toine sana on kirosana, ei.. se on vaa jo noloa :D
 

pikkumyy

Harjoittelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
5
Reaktioarvo
7
Mä joskus aloi läpällä kiroilee ja nyt vaan tulee automaattisesta joka lauseen alkuun vittu D:
 
Ylös Pohja