Tarinat Nyt tajuun tätä yhtä lyhyttä novellia uusiksi kirjottaessa et miks oon niin huono keksimään täysin realistisia tarinoita kun taas...

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
...fantasia on mun rakkaus :D

Toki onhan mulla muutama realistinenkin tarina mutta ku mää en vaan jaksa kirjottaa niitä xD Tykkään kyl lukea mut kirjoittaminen ei oo niin mielekästä.

Siis ku fantasiassa saa päästää mielikuvituksen valloilleen ja siinä on aina tosi palijon kuvailua ja tykkään kuvailla kaikkee tosi mahtipontisesti ja saada tehtyä sellasen tekstin mistä oikeesti lukija tietää et minkälaista siellä fantasiamaailmassa on ja minkä näkösiä hahmot on :D Ku itellä on tosi vahva mielikuvitus ja aina ku luen jotain mä niinku oikeesti näen sen tarinan mun silmissä vähän niinku elokuvana ja pystyn eläytymään siihen tarinaan
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mä en oikein osaa kirjoittaa mitään, mutta en totisesti fantasiaa. Mulla saattaa olla vähän köyhä mielikuvitus.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Minulla kiinnostus ei edes riitä realistisiin novelleihin. Omissa tarinoissani(/horinoissani) seikkailee aina vähintään lohikäärmeitä, siivekkäitä susia, yksisarvisia ja ties mitä... :D

Ja jos teen jotain ei-fantasiatyylistä, niin niissäkin tyyliin seikkailee vähintään kummituksia.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Minulla kiinnostus ei edes riitä realistisiin novelleihin. Omissa tarinoissani(/horinoissani) seikkailee aina vähintään lohikäärmeitä, siivekkäitä susia, yksisarvisia ja ties mitä... :D

Ja jos teen jotain ei-fantasiatyylistä, niin niissäkin tyyliin seikkailee vähintään kummituksia.
No siis määkin meinaan aina laittaa siihen jotain epänormaalia ja siy ku tajuun mitä oon tekemässä oon sillee "Eieiei nyt menee ihan väärään suuntaan" ja sit käännän sen tarinan kulun jotenki muuten jännittäväksi mut sit lopulta se tarina tyssää johonki enkä jaksa enää kirjottaa xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Kirjoittelen usein tarinoiden alkuja, mutta ne aina tyssää jossain vaiheessa, kun en tiedä mihin edetä. Mulla on monta tarinaa kesken tän takia. Parissa on fantasiaelementtejä, mutta en osaa mitään seikkailujuttua kirjoittaa.
Älä huoli en määkään oo saanu paristakymmenestä tarinasta ku ehkä kaks valmiiksi, kaikki muut on jääny kesken
Eri asia semmoset pikkuset novellit jotka saan nopeimmillaan muutamassa minuutissa kirjotettua
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Älä huoli en määkään oo saanu paristakymmenestä tarinasta ku ehkä kaks valmiiksi, kaikki muut on jääny kesken
Eri asia semmoset pikkuset novellit jotka saan nopeimmillaan muutamassa minuutissa kirjotettua

Joo mäki oon joskus saanut valmiiksi jonkun pienen novellin. Yleensä mulla on ideoita vaan pitkien tarinoiden alkuihin.
 
Ylös Pohja