Poistettukäyttäjänimi100
Eläinrakas heppahöpsö c:
- Reaktioarvo
- 1,445
Saan tännään repun niin jeejee!!!!
Se on kyllä jännää mutta mä en tiedä yhtään mitä pakata kun en varmaan hanki edes uutta penaalia, kyniä jne. Uuden repun ostin ja kalenterinRepun pakkaus on jostakin syystä yksi parhaista jutuista mitä kesälomalla voi tehdä! Olenkin pakkaillut ja ostellut tarvittavia hommeleita pikkuhiljaa pitkin kesää. Kuulostaa varmaankin ihan hoopolta, mutta on niin kivaa tutkailla ja ostaa uusia puhtaita ja hienoja tarvikkeita ja kyniä ja tusseja ja muita. Kun kamppeet saa sitten pakata valmiiksi reppuun, niin siitä välittyy sellainen ihanan rento "uusi alku" tunnelma :D
Mhm, ongelma tuokin D:Se on kyllä jännää mutta mä en tiedä yhtään mitä pakata kun en varmaan hanki edes uutta penaalia, kyniä jne. Uuden repun ostin ja kalenterin
Joo en. Tai siis tuo on miljoonas kalenterini ja kaikki aiemmat on jääneet 2 viikon jälkeen käytttämättäMhm, ongelma tuokin D:
Itse en ostanut ollenkaan uusia pyyhekumeja täksi vuodeksi, vaan pesin tiskiaineella liat ja mustan lyijyvärin entisvuoden jättipyyhekumistani. Siitä sai vähän sellaista "uusi ja puhdas" fiilistä.
Reppu ja kalenterihan on kuitenkin tosi hyviä hankintoja molemmat! Et ainakaan ostanut turhuuksia
Vähän samaa vikaa minussakin. Ei ole tullut edes ostettua viimevuosina, kun en koskaan käytä tai jaksa merkitä niihin mitään :,DJoo en. Tai siis tuo on miljoonas kalenterini ja kaikki aiemmat on jääneet 2 viikon jälkeen käytttämättä
Niimpä mut mä yritän todella opetella käyttämään mut sit mä unohan ja se vaan ei onnistuVähän samaa vikaa minussakin. Ei ole tullut edes ostettua viimevuosina, kun en koskaan käytä tai jaksa merkitä niihin mitään :,D
Luin että animetissit XDDD ApuaMä just otin mun avaimenperiä ja mun animepinssit ja kiinnitin ne mun reppuun :D Aika söpö tuli
Ehkei ihan niitä sentään xDDDLuin että animetissit XDDD Apua
Uuuu oispa animepinssejä :DMä just otin mun avaimenperiä ja mun animepinssit ja kiinnitin ne mun reppuun :D Aika söpö tuli
se olis kiellettyä kouluunLuin että animetissit XDDD Apua
tämäUuuu oispa animepinssejä :D
Hyvä maku :0
Mulla tais olla sama viis vuotta ja nyt halusin yläasteelle uuden ":DMulla on ollu jo varmaan viis vuotta yks ja sama reppu
Ehkä pitempäänki ite asiassa
Mää tykkään tosta repusta sen verran etten kehtaa luopua ku se on kaiken lisäksi edelleen ku suoraan kaupan hyllyltä otetti xDMulla tais olla sama viis vuotta ja nyt halusin yläasteelle uuden ":D
Mieki muuten menisin samalla mutta a) mulla ei mahu kaikki romut kånkeniin b) se on semmonen ei niin kiva sininenMää tykkään tosta repusta sen verran etten kehtaa luopua ku se on kaiken lisäksi edelleen ku suoraan kaupan hyllyltä otetti xD
Mullapa onki semmone kiva kukkareppu joka on just sopivan kokone xPMieki muuten menisin samalla mutta a) mulla ei mahu kaikki romut kånkeniin b) se on semmonen ei niin kiva sininen