Aihe vapaa Oispa maailma ilman julkkiksia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Aatelkaa nyt, mullakin katois huolista vähintään puolet jos ei ois olemassa julkkiksia joihin ihastua. Se ois vitun 😍 täydellistä 😍

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jos jotain niin ne vaa saa itsetuhoseks, ei mitään sen positiivisempaa

Että turhaa koko paska 🤔 huoh poistakaa itsenne maailmasta 😩 at this point tää on silkkaa mun elämän tuhoomista, sadistit 😩

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Ai myös tämä Varasija? Missä minä sitten olisin.. tyhjyydessäkö... eiii...

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
No tää. Mutta kenen kuvia sitte kattelis 24/7? D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No tää. Mutta kenen kuvia sitte kattelis 24/7? D:
Vaikka....... Irl-ihastusten......... Koska sit mul varmaan olis niitä jos ei julkkiksii olis... Tai en mä tiiä mut niiku mieluusti ei kenenkään mut jos ny jotain ihastuksia pitää olla ni miksei vaikka irl tyyppejä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
At this point mitä vittua mä edes teen. En jaksa tota miestä. En vittu haluu. Voi vittu että noi on kaikki idiootteja.

Siis se tunne ku kärsit jokaisen takia ihan helvetisti ja haluut vaa lopettaa kaiken hmm hmm

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi vittu toiki o iha samanlainen ku Ola, ei vittu en jaksa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää on niin vitun tyypillistä mua.

Ja ei todellakaan spotify nyt kiinnosta vittuakaan kuunnella jotain rakkauslaulua siitä kuinka kaikki on ihanaa ja hyvin. Ei kiinnosta kuunnella tollasta hehkutusta. Vittu.

"Jee ihanaa kaikki on hyvin ihanaa olen löytänyt ihmisen jota rakastan ihanaaa"

Vittu ei vaan kaikki on perseestä, haluan vetää ranteet auki ja silleen ja tuska jatkuu vuodesta toiseen eikä mikään koskaan lopeta sitä. Kaikki on aina yhtä perseestä. En koskaan tuu olee onnellisesti rakastunu. En ikinä. Mun rakastumiset on pelkkää tuskaa. Ei ihme että en jaksa elää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis miten se on mahdollista että aina ku oon rakastunut johonkin niin siinä ei oo mitään hyvää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei nyt täst ei tuu enää mitään. En pysty tekemään enää mitään. En enää yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä. Jotenki mul on sellanen olo että mun on pakko saada kaikki ihastukset pois mutta auttaiskohan sekään mitään. tuntuu vaan siltä että pakko saada kaikki nyt vaan pois. Tai et mun pitää nyt vaan jotenkin saada tää tuska pois. En kestä enää tätä. Mun on vittu päästävä pois. En halua elää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä haluun pois täältä. NYT

ensimmäinen kerta kun otin timpan pois ihastuslistalta. Yritän epätoivoisesti unohtaa koko ihmisen. Mietin että jos mä otan sen pois tolta listalta niin ehkä mun aivot alkaa ajattelee että en mä rakasta sitä enää

Ehkä joskus. Ehkä jos teen näin niin mun mieli unohtaa sen eikä enää haikaile sitä. Ehkä joskus vielä mä en haikaile enää ketään.

Tosin kuulostaa mahdottomalta. Jos mä en kerta oo aromantic niin vaikee uskoo että nää loppuis. En tiiä, ei kai muutkaan yleensä pysty lopettaa ihastuksia. Oikeasti haluan tappaa itteni, en edes ansaitse olla elossa.

Vittu ja seuraavaan aikaan on taas niin vitusti aikaa tai itse asiassa en edes tiedä milloin se on.

Tai emt oikeastaan must tuntuu et oon vitun väsynyt vaan ajattelemaan timppaa ja jotenki must vaa tuntuu etten jaksa ku mul on täs näit muitakin. Tai en mä tiedä onko nekään edes mitään. Merkkaaks kukaan ees mitään enää mulle, at this point. En vaa jaksa rakastaa ketään, se on turhaa. Ni miksen vaa lopeta. Tää on nyt taas joku vitun breaking point.

Muutenki toki oon ehkä ajatellut timppaa nyt vähän vähemmän. Varmaan koska Noel ja Liam. Ja Chris no siitä en ees tiiä et ajattelenko sitä vai en. Oon mä jonkun verran aatellu mutta en vaan.... En vaan jotenkin. ..... En mä tiiä.

Entä jos mä vaa tapan itteni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikki alkaa tuntuu niin turhalta tässä vaiheessa. En tiiä oonko edes olemassa.

Haluun kaikki nää pois.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu ihan sama enää miksen mä uskalla edes tappaa itteeni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jaaaaaaa no eihän siitä unohtamisesta ainakaan tullu mitään

Ei niiku yhtään vittu mitään ja tällä hetkelläkin kuuntelen against me!:tä joten voi vittu että meni vituiks tämäkin

En pääse ikinä yli

Miten vitussa en voi vaa lakata olemasta tai jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huutista ainut biisi mikä enää tässä vaiheessa auttaa on Timekillersin i love you (and i want to kill myself) :DDD Obviously

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nyt kaikki itsemurha yms biisit vaan kehiin niin kyllä se ehkä siitä tai sitten ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vitun vitun vitun vittu ku rakastan chrissyy niin paljon edelleen että haluun repii pääni irti 😌

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeesti nyt on niin itsetuhonen fiilis

Onneks oon kuitenkin niin nössö että en tee koskaa mitää joten i hätää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
On jos on julkkisihastuksia...
No eihän vittu ole. Mitä piristävää niissä on? Nehän saa sut vaa itsetuhoseks. Älkää vittu selittäkö mulle jostai piristyksestä ku se on kaikkea muuta. Mulle ainakin. Ne vittu tuhoo mut.

Ylös Pohja