Seurustelu Okei ehkä mun ei tarvi stressata liikaa tästä kertomisesta

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis meinaan siitä et kerron vanhemmille et seurustelen

Ne nyt niinkun on älynny sen että on joku erityinen (ne on stalkannu mun snäppiscorea koska se on parissa viikossa noussu yli 20 000 😂) ja siis ku ne ärsyttää mua asiasta nyt

Ja äiti oli mun pikkusiskolle (ku ne oli puhunut seurustelusta ylipäätään) sanonu et ei se oo leimaamassa kettää huonoksi ihimiseksi et se poikaystävä vastaa sit ihan niitä omia tarpeita eikä sen ja iskän ja et se on oma valinta kenen kanssa haluaa olla

Nii aattelin mun toisen siskon kanssa et se kuulostaa siltä et se vois hyväksyä helepommin ku aateltiin sen et oon ite ei-uskovaisen kanssa

Mutta siis itehän en oo kyl mielelläni aloittamassa sitä keskustelua vaikka äiti varmaa yrittääki tolla kiusottelulla vihjailla sitä et se haluis et kerron
Ois vaa helepompi jos se ja iskä ite kysyis ja veikkaan et iskä sitä varmaan tullee todennäkösemmin kysymää ku se aina randomisti möläyttelee suustasa kaikennäköstä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No ei se sit mennykkää nii...

Äitin reaktio oli ihan ok mut iskä taas haukku mut ja vielä mun poikaystävänki vaikka se ei ees tunne sitä...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Vääräuskosille käy niin! Ties vaikka katsovat telkkaria!
Jaa a mun iskää ei kyllä voi ees sanua uskovaiseksi... Sen takia toisaalta naurettavaa että kehtaa mulle saarnata ku ei ite käyttäydy uskovaisen tavoin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mun iskän mukaan epäuskoset pojat on kaikki nistejä ja "sen yhen asian perässä"
Se huusi mulle kaikkea et oon pelkkä luuseri ja taakka ja mut pittäis sulkea laitokseen ja pahennan vaa koko perheen tilannetta koko ajan
En uskaltanu mennä nukkumaan moneen tuntiin ja itkin vaan.
Puhuin kyllä mun poikaystävälle ja muutamalle kaverille sillon ja ne kaikki sit yritti auttaa mua rauhottuu ja poikaystäväkin sano et se pyssyy hereillä nii pitkää kunnes mulla on tarpeeksi turvallinen olo nukahtaa ja yks kaveriki sano et se valvoo vaikka koko yön jos mää en mee nukkuu
Mää pakkasin valamiiksi tavaroita tännää et jos iskä tullee jotaki huutaa taas koska kuulin ku se huusi mun äitille tännää musta.
Mun kaveri on sanonu et voin mennä sen luokse jos tilanne mennee liian pahaksi
Tällä hetkellä tilanne on ihan rauhallinen koska meillä on vieraita eikä iskä tietenkää sillo tee yhtää mittää
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
No vitsit vitsinä, vedän faijaasi turpaan niin, että tietää saaneensa anaaliseksiä jos se koskee sinuun.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
En vaan voi ymmärtää tuota sun isän reaktiota, se sun poikakaveri tuskin on mikään sataNISTI ja kirkonpolttaja, sitä paitsi mitä väliä sillä on onko se uskovainen vai ei, jos kerran isäskään ei käyttäydy niin kuin uskovaiset? Tekopyhyys haiskahtaa tänne asti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
En vaan voi ymmärtää tuota sun isän reaktiota, se sun poikakaveri tuskin on mikään sataNISTI ja kirkonpolttaja, sitä paitsi mitä väliä sillä on onko se uskovainen vai ei, jos kerran isäskään ei käyttäydy niin kuin uskovaiset? Tekopyhyys haiskahtaa tänne asti.
Nimenomaan...
Toki sillä on omat ongelmansa ja siis sehän suhtautuu ihan kaikkeen, riippumatta mikä asia tai kuka henkilö on kyseessä erittäin negatiivisesti ja olettaa kaikesta pahinta.
Mut silti edelleen pidän sen vaihtoehon auki et tänä iltana lähen bussilla pois jos se alottaa sen huutamisen taas
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Toivottavasti sun isä rauhoittuu pian, ei oo mistään kotoisin tuollainen suhtautuminen :/
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Toivottavasti sun isä rauhoittuu pian, ei oo mistään kotoisin tuollainen suhtautuminen :/
Joo nii määki toivon... Nyt ei oo sanonu kumpikaan, äiti tai iskä tähän asiaan mittään. Iskän kuullen en oo kyllä mainittemassakaan ku kummiski jotaki ilkeetä keksii sanua :')
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Joo nii määki toivon... Nyt ei oo sanonu kumpikaan, äiti tai iskä tähän asiaan mittään. Iskän kuullen en oo kyllä mainittemassakaan ku kummiski jotaki ilkeetä keksii sanua :')
Sun elämä, ei sen. Kyllähän sitä nyt haluaa suojella lastaan mutta ei silti voi päättää asioita toisen puolesta kuten kenen kanssa se haluaa seurustella.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sun elämä, ei sen. Kyllähän sitä nyt haluaa suojella lastaan mutta ei silti voi päättää asioita toisen puolesta kuten kenen kanssa se haluaa seurustella.
Se on ihan totta

Noh onneksi se itekki sillon jo vihasena sano et sit ku oon täysikänen (mihin ei oo kovin kauaa enää) ja muutan pois nii ei oo ennää sille mittää merkitystä et mitä teen nii viimestään sit pystyn olemaan rauhassa
 
Ylös Pohja