Suhteet Okei hmmm... Toi yks vaikuttaa ihan lupaavalta

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
On ainaski avoin tunteista ja ajatuksistasa...
Noh katsotaan
En ihan heti ala mihinkää ku vähä liikaa pelottaa vielä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Jotenki kiva et se jo nyt alako kuuntelee ja puhhuu sillee avoimesti asioista :3
Aluksi luulin et se haluis samantien suhteeseen ku sen kysymykset kuulosti siltä ja olin sillee joo ei mut sit me juteltiin tarkemmin asiasta nii se sano et se haluu tutustuu muhun enemmän ja sit jutellaan et onko mahdollista olla muuta :)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Jotenki kiva et se jo nyt alako kuuntelee ja puhhuu sillee avoimesti asioista :3
Aluksi luulin et se haluis samantien suhteeseen ku sen kysymykset kuulosti siltä ja olin sillee joo ei mut sit me juteltiin tarkemmin asiasta nii se sano et se haluu tutustuu muhun enemmän ja sit jutellaan et onko mahdollista olla muuta :)
Toi on hyvä että haluu ensin tutustua! Ko mikä järki alkaa heti seurusteleen jos ei ees tunne toista??
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Toi on hyvä että haluu ensin tutustua! Ko mikä järki alkaa heti seurusteleen jos ei ees tunne toista??
No jepp!! On tullu tosi monesti vastaan ihimisiä jotka on suoraan vaa kysyny oonko sinkku ja sit kysyny tyttöystäväksi. Niinku mitä ne luulee et vastaan?? xD Vaikka toki ainahan sitä saa yrittää mutta aika harvalla onnistuu tommone
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No jepp!! On tullu tosi monesti vastaan ihimisiä jotka on suoraan vaa kysyny oonko sinkku ja sit kysyny tyttöystäväksi. Niinku mitä ne luulee et vastaan?? xD Vaikka toki ainahan sitä saa yrittää mutta aika harvalla onnistuu tommone
Joo toi on kyllä tuttua :D mitähittoa, eihän sitä ees melkeen lasketa seurusteluks :DDD
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
No jepp!! On tullu tosi monesti vastaan ihimisiä jotka on suoraan vaa kysyny oonko sinkku ja sit kysyny tyttöystäväksi. Niinku mitä ne luulee et vastaan?? xD Vaikka toki ainahan sitä saa yrittää mutta aika harvalla onnistuu tommone
Kyl mä ennemmin alan seurustella ku jatkan sitä säätövaihetta yhtään pakollista pidempään, mutta kyllä ehdottomasti pitää vähän tuntea sitä toista ensin ennenku siinä vaiheessa ollaan.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Kyl mä ennemmin alan seurustella ku jatkan sitä säätövaihetta yhtään pakollista pidempään, mutta kyllä ehdottomasti pitää vähän tuntea sitä toista ensin ennenku siinä vaiheessa ollaan.
No siis itekki joo, varsinki jos tunnen etukäteen sen ihimisen nii mulle kyl riittää ihan pieniki aika
Tämänhetkistä (en tiiä voiko sanua vielä ees säädöksi) en tunne vielä ollenkaan joten ei haittaa vaikka kestäisi pitempään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Snif snif... Sillä on kiireitä keskiviikkoon asti nii se ei pysty juttelee mun kaa :'(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Noh se ainakin ilmotti mulle et se ei tuu olee kovin aktiivinen sunnuntain ja keskiviikon välisenä aikana...
Eikö se sinänsä pittäis olla aika hyvä merkki? Tai siis eihän kaikki kerro mittää syitä sille et yhtäkkiä ei vastaakkaa yhtä useasti
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Mää kyllä nyt elättelen toivoa et sit ku sillä on enemmän aikaa se tulis ite juttelee mulle ku siltä kysyin toissa ja sitä edeltävänä päivänä et voijaanko jutella illalla ja sille ei sopinut sillo T_T
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Oikeesti ei tästä tuu mittää ku ahistaa
Tai siis ei sillee ahista mut pelottaa
En vaan taija olla vielä valamis
Toki ei tässä edetäkkää mitenkää nopeasti
Inhoon ihastumista muutenki ku ylianalysoin joka ruton asiaa vaikka ei välttis oo mittää syytä
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Ainoo asia mitä kaipaan entisestä elämästä oli se että olin eksälle niin täysin itsestäänselvyys että mun ei enää koskaan tarvinnut miettiä sen tunteita missään asiassa ja jos mokailinkin niin oikeastaan mitä vaan sai aina anteeksi. Tai no en edes kaipaa, ihan vitun sairasta. Tää nykyinen homma on paljon kivempaa vaikka itken välillä siksi että epävarmuus on raastavaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
No se on näköjää kyl snäpänny aika palijon muille ihimisille...
Äh mun pittäis yrittää oottaa tonne keskiviikkoon ja mahollisesti torstaihin asti nii jos se alakas snäppää enemmän mut ku... En tiiä en vaa pysty keskittyy
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Se laitto mulle chatissa viestiä...
En mää uskalla kahtoo
Mitä teen
Apua
Entä jos se sanoo jotaki mikä sit taas loukkaa mua tosi pahasti ja sit menetän järkeni
Pelottaa
Mun kädet tärisee en mää haluu kahtua sitä
Entä jos se nyt inhoo mua
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
VASTAUS TULIS JOS KAHTOSIN TON CHATIN MUT KU EN HALUU ENKÄ USKALLA
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
SE VASTASI MELEKEE HETI KU OLIN LAITTANU UUDEN SNÄPIN SILLE MUTTA KUN SE LAITTO CHATIN EIKÄ VASTANNU SNÄPILLÄ
 
Ylös Pohja