haituvainen
Työsuojeluvaltuutettu
- Reaktioarvo
- 1,689
en oo siis laittanu mitään alastonkuvia tms., ei hätää. nää kuvat on peiliselfieitä joissa miulla on toppi, rintavako näkyy maksimissaan 5 cm mutta useimmissa kuvissa ei sitäkään. miulla on isot rinnat, joiden takia monesti tuntuu että näytän kuvissa jotenkin "tyrkyltä" tai että ne ois jotain herukuvia. niiden näkyy eilisissä kuvissa aika hyvin. joissain eilen otetuissa kuvissa miun asento näyttää vähän semmoselta että oisin tahallani koittanu saada ne mahdollisimman hyvin esiin, eli oon pienesti kääntyny silleen sivuttain, mutta en kyllä sillon kuvienottohetkellä aatellu et laitetaanpa ne kunnolla esiin. tätä ahistusta lisää vielä sekin että miun naama näkyy niissä kuvissa vaan puoliks, joten joku saattas aatella että se pointti on rintojen esittely D: vaikka kyllähän siellä näkyy seinää ja verhojakin taustalla, enkä esim. laittanu sellasia kuvia joissa näkys pelkästään rinnat. vihaan tätä kun oon nyt alkanu miettimään ihan liikaa, et oliko ne jotenkin herukuvia (vaikka tuskin oli) ja et suurinpiirtein joku miun tuleva työnantaja saa ne joskus käsiinsä eikä ota töihin ku miettii jotain negatiivista niistä. tuskinpa edes ois mahollista että jos on henk. koht. laittanu jollekin jonkun kuvan et sillä ois mitään väliä, +kun kyseessä ei tosiaan oo mitkään alastonkuvat tai edes puolalastomat nii tuskin sillä on yhtään mitään merkitystä. luulisin että vaan aikuisviihdesisällön tekeminen vaikka onlyfansiin saattaa vaikuttaa töiden saamiseen. tää vaan jostain syystä saa miun päässä kauheen isot mittasuhteet. ja oon vähän paniikissa, jos tää poika on vaikka ottanu niistä kuvista jotain näyttötallenteita.
Viimeksi muokattu: